Jussin ääni

Keskustelua Uniklubin musiikista

Re: Jussin ääni

ViestiKirjoittaja Mindy » 24 Kesä 2007 22:07

Saa kylmät väreet menemään selkää pitkin.
Ihanan möreä.
Viimeksi muokannut Mindy päivämäärä 07 Marras 2007 17:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Go girl, you're miss.
Mindy
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Cry In Garden » 12 Heinä 2007 18:30

Kerrassaan karmea....No ehkei kuitenkaan.
Ei ihan paras mahdollinen, mutta ihan kuunneltava.
Toisaalta en osaisi kuvitellä kenenkään  
muun laulamassa Uniklubin biisejejä
keikalla tai levyllä.
Uusi aamu sarastaa, jokainen
yö muuttaa päivän seuraavaan,
yhä harvempi pystyy luottamaan,
hiipuu toivo, usko parempaan...
Cry In Garden
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Scully » 12 Heinä 2007 20:05

Ekana ku kuuli joskus sillo '04 keväällä Uniklubia, nii kiinnitti kyl varsinki laulajan ääneen huomiota, ei ollu aivan tavallinen rocklaulajan ääni ainakaan mun mielestä. Jussilla on niin ihanan herkkä ääni varsinki noissa balladeissa, saa menemään ääneen korkealle, mutta samalla sitte näissä rockralleissa sen ääni on niin ihanan ronski välillä ja sellanen "kiihkee". Jokatapauksessa aivan huippu ja ihana ääni kuunnella! Jussilakin on ääni kehittyny nytte parin vuoen sisällä kyllä ihan selvästi, huomaahan se iteki ku on laulanu niin pikkuhiljaa varsinki ku oon ite vielä näi nuori nii ääni kehittyy, mitä enämpi laulaa. :)

Jussi oot yks parhaista laulajista!<3
Mun pieni rokkisydän ei tahdo rauhoittua.<>3

Mä en todellakaan tiedä, mitä sydämeni haluaa, se vain kulkee ympäriinsä ja tekee mitä tahtoo.

Michael <>3 Maria
Scully
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja nasku^ » 06 Elo 2007 01:29

Tykkään Jussin äänestä kovasti. Keikoilla huomaa, että se saa äänensä menemään moneen suuntaan ja levylläkin kuulostaa vähintään yhtä hyvältä kuin livenäkin. Ku kuulin Luotisateen ekan kerran radiosta, huomasin, että Jussin ääni aiheuttaa mulle näköjään jo kylmiä väreitä. Jussi osaa myös vetää tunteella, mikä kuuluu kyllä laulussakin. Tykkään enemmän ku mistään muusta.

Niija pittää vielä tulla kertomaan, että uudella levyllä on kyllä semmosia laulusuorituksia että huhhuh ! Mahtavaa.
Viimeksi muokannut nasku^ päivämäärä 24 Elo 2007 22:01, muokattu yhteensä 1 kerran
~ I will leave with these words I never got to say to you
nasku^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Rokkarin sisko » 13 Elo 2007 22:01

Tämä menee enemmänkin soittotaitojen kommentoimiseen, mutta en löytänyt sille enää omaa topiikkia, joten laitan tänne. Ei yhden viestin takia viitsisi aloittaa uutta aihetta, johan siitä menee foorumi tukkoon! Minulle itselle oli pienoinen yllätys, kuinka taitava kitaristi Jussi(kin) on. Olen kuullut hänen sähkökitaralla soittamansa soolon noin vuosi sitten - huh huh. Se ei todellakaan ollut mitään rämpyttelyä, vaan jykevää soittoa. Janne heitti siihen ainakin puolitosissaan, että Jussihan heistä se kitaravirtuoosi on  ;D.
-Live like you mean it-
Rokkarin sisko
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Scully » 15 Elo 2007 21:06

Jussin ääni se vaan kuulostaa aina paremmalta ja paremmalta, sen ääni on kyl jotenki "kirkastunu", niinku se taisi jotenki silleen sanoo ylex:n haastattelussa. Tosi upeita ollu nuo laulusuoritukset biiseissä, joita oon tuosta Luotisateelta kuullu! Uuh Jussi..!! <3 Tykkäsin varsinki tuosta Kiveen-kappaleesta! Jussi tais itekin mainita, että se on sen lempikipaleita. ::)
Mun pieni rokkisydän ei tahdo rauhoittua.<>3

Mä en todellakaan tiedä, mitä sydämeni haluaa, se vain kulkee ympäriinsä ja tekee mitä tahtoo.

Michael <>3 Maria
Scully
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Millah » 16 Elo 2007 01:57

minustakin Jussin ääni on Ihana ja Seksikäs..  :)
Parsi minut kokoon, vala minun jalkani sementtiin
Tahdon sinun olla, vaikka se veisi mut pohjaan
Sinisin silmin mä katselen sua
Tiedän ett' aina sä seuraisit mua
Millah
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja MissPaLLoKaLa » 01 Syys 2007 22:25

Hmmm...Jussin ääni...Hmm... SE ON IHANA! <3<3<3  :D
Ku <3<3<3 Jussi <3<3<3 puhuu/laulaa nii se kuulostaa vähä erilaiselt. Puhuessa se on käheetä ja hiljasta mut ku Jussi pääsee lallattamaan niin sit se on voimakasta ja mahtavan kuulosta!  ;)
"Kaupungun valot meidän nimeämme huutaa
syntiä ja enkeleitä, turhamaisuutta ja juhlaa
silti aamu löytää meidät samaan huomiseen"
MissPaLLoKaLa
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Marje » 03 Syys 2007 23:00

Ainahan se Jussin ääni on kuulostanut hyvältä,mutta nyt se kuulostaa vielä paremmalta kun ennen. :)
Jussin ääni on vaan sellanen,että sitä on helppoo kuunnella..
joidenkin ääni ärsyttää vaikka kuinka yrittäis kuunnella moneenkin kertaan,mut ei vaan kuulosta yhtään hyvälle...
no juu,mutta siis hyvä ja kaunis ääni Jussilla. ;)
"Antaisit anteeksi minun heikkouteni sinuun"<>3
Marje
Lupa tuntea
Lupa tuntea

ViestiKirjoittaja Vviivy » 01 Loka 2007 22:14

En tykkää enää niin paljon, kuin ennen. Jotkut kohdat jopa ärsyttää. Ekalla levyllä mun mielestä Jussin ääni on vaan parhaimmillaan, vaikka se toki onkin kehittynyt siitä jnejne. Mutta se oli vaan jotenkin syvempi mun mielestä.
Pidä kiinni siitä mitä et koskaan saa.
Vviivy
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja nasu89 » 07 Marras 2007 10:29

Jussin ääni on siis niin ihana, että sitä on vaikea muuttaa sanoiksi. Justuksen äänen käheys tekee biiseihin vain enemmän tunnetta ja hyvää fiilistä.  :) Mie tykkään Jussin äänest.
Kaupungin valot meidän nimeämme huutaa,
syntiä ja enkeleitä, turhamaisuutta ja juhlaa,
silti aamu löytää meidät samaan huomiseen.
nasu89
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja shamphuu » 11 Marras 2007 21:14

jussin ääni on jotain nii ihanaa , kaunista ja ihmeellistä <3333333 :-*
shamphuu
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja shamphuu » 11 Marras 2007 21:18

ja pakko on viell sanoo et se on muuttunu joka levyn aikana  :P mut kaikki on kelvannu hyvin <333333333<33<33
shamphuu
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja heidi88 » 11 Marras 2007 22:14

Mun on vaan nyt pakkoa sanoa että toi Jussin ääni on vaan niin helvetin hyvä ja niin ihana <3 ja onhan Jussin ääni noista kahdesta levystä muuttunut ihan täysin, kun Jussia oli siellä äänihuulileikkauksessakin ja kun mää kuuntelen luotisade biisiä niin sen kyllä huomaa eron heti, kun vaikka kuunteleen kaikki mitä mä annoin biisiä niin kyllä sen heti eroaa ;D ;D ;D ;)
heidi88
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Cyberjunkie » 14 Marras 2007 00:10

Erittäin hieo ääni herralla..käheä ja samalla selkeä, osaa tosiaan vetää tunteella..sen kuulee..kuin myös näkee<3 samoin, en kans osais kuvitella ketään muuta UKn solistiks..tai yleensäkkä ketään kenenkään herran paikalle..
Viimeksi muokannut Cyberjunkie päivämäärä 14 Marras 2007 00:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Come, smash up your seats tonight
Slippin’on wine
I’m fine
The music keeps me up all night.
Cyberjunkie
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Mf_ of the_ year » 14 Marras 2007 15:03

Hmm..oioi mikä ääni Jussilla..niin sexikäs,kliini,selkeä,erittäin hieno,täydellinen,räväkkä,käheä,ihana,kaunis jne..;>Jussi aina vetääki niin tunteella..<3.. sen kyl tosiaanki kuulee ja kuin myös näkee..;>Herran ääni onkin muuttunut positiivisesti toisen levyn ajoilta aikasmoisesti..nykyään kirkkaampi,"selkeämpi",kliinimpi jne. siis en nyt tietenkään tarkota tätä sillä et ois ollu ennen muka "huonompi ääni"..herralla kun ei koskaan ole ollut huono ääni.. :)en kyl myöskä vois kuvitella ketään muuta uk:n solistix eikä yleensäkä ketään kenenkään niiden paikalle.. :P
Viimeksi muokannut Mf_ of the_ year päivämäärä 14 Marras 2007 15:13, muokattu yhteensä 1 kerran
"So the lion fell in love with lamb,what stupid lamb,what a sick masochistic lion.."(Twilight-movie)
Mf_ of the_ year
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Jack Daniels » 16 Marras 2007 15:02

Kyllä Jussilla on niin erinomainen ääni et sitä kyl kuuntelis vaikka kuinka kauan...herran ääni on tullu
koko ajan vaan paremmax...  ;) Ei kyllä kukaan muu sopis Jussin tilalle.
Bella: How old are you?
Edward: 17.
Bella: How long have you been 17?
Edward: For awhile.
Jack Daniels
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja rokkineito » 10 Joulu 2007 14:55

Herran äänihän on parantunut huomattavasti vuosien aikana ja leikkauksenkin jälkeen muuttunut jonkin verran.
Ja eiköhän se ole myös jo aika päivän selvää, että tykkää Jussin äänestä jos uniklubia kuuntelee.  :D
Viimeksi muokannut rokkineito päivämäärä 10 Joulu 2007 14:56, muokattu yhteensä 1 kerran
rokkineito
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja NGT » 11 Joulu 2007 16:47

Mahtava ääni, kyllä huomaa että on ääni parantunu vuosiensaatossa, varsinkin leikkauksen jälkeen ;)
NGT
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja fantsuttaja » 16 Joulu 2007 14:42

En tykkää enää niin paljon, kuin ennen. Jotkut kohdat jopa ärsyttää. Ekalla levyllä mun mielestä Jussin ääni on vaan parhaimmillaan, vaikka se toki onkin kehittynyt siitä jnejne. Mutta se oli vaan jotenkin syvempi mun mielestä.

Yhdyn tuohon  8-)
fantsuttaja
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ^^Brokenglass » 18 Joulu 2007 22:50

tosi mahtava ja omanlainen ja vahva. yllätyin aika paljon, kun keikalla kuulin. Tosi hienosti veti siellä ja tuliu kauhea innostus uudestaanuudestaan. Toimii ihan älyttömän hyvin livenä, ehkä paremminkin, kuin levyllä. Jussi saa äänestään kaiken irti lavalla. mahtavaa.
suudelma vesisateessa, ajattelen sinua.
^^Brokenglass
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Hanzuu » 06 Tammi 2008 18:02

Siis Jussin ääni on aivan paras ja sitä vois kuunnella kokoajan! Sen ääni vaan on niin söpö ja sulonen ja sitä ei voi muutakun rakastaa!  :)  ::)  ;)
Hanzuu
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Millah » 08 Tammi 2008 01:04

jussin äänihän vie jalat alta heti kun kuuleekin sen ääntä.koska onhan se jotakin niin ihanaa..
Parsi minut kokoon, vala minun jalkani sementtiin
Tahdon sinun olla, vaikka se veisi mut pohjaan
Sinisin silmin mä katselen sua
Tiedän ett' aina sä seuraisit mua
Millah
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja anu_ » 03 Helmi 2008 16:58

Pidän Jussin äänestä, vaikka muutamia kohtia onkin hänen laulamisessa, jotka eivät mene niin hyvin.
Levyllä kuitenkin Jussin ääni on erinomainen.
Viimeksi muokannut anu_ päivämäärä 03 Helmi 2008 16:59, muokattu yhteensä 1 kerran
anu_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja mirkku. » 03 Helmi 2008 18:28

Jussilla on hyvä vahva ääni ja se on tosiaan parantunut vuosien aikana. Kyllä kelpaa kuunnella! :)
When the world surrounds you,
I'll make it go away,
paint the sky with silver lining.
mirkku.
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Bleed » 13 Helmi 2008 20:12

Jussin ääni on todella hyvä. Hiukan käheä, täydellinen, jumalainen. Niin, siis kaikinpuolin mahtava! ^^
Et sä pääse itseäsi karkuun, tyhjien kasvojesi suojaan.
Bleed
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Violent- » 15 Helmi 2008 21:11

Tykkään tosi paljon. Lähes täydellinen!  ;D
Violent-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Jarna » 01 Maalis 2008 18:25

Miehellä on kerrassaan upea ääni ja kun on noita Jussin coverkeikkoja päässyt näkemään niin arvostus nousee herran ääntä kohtaan todella paljon. Jussin karjaisut ja kaikki on jotenkin täydellisiä ja ääni tuntuu kestävän miehellä melkein minkälaisia kiljaisuja tahansa. Jussi näyttää aina jotain salaisia arkkuja äänestään noilla coverkeikoilla ja en yhtään ihmettele jos näytän siinä vaiheessa säikähtäneeltä kun tajuan et tuo pystyy tuohonkin. Joitain asioita jussin äänestä on vaikea selittää, koska ne on koettava jotta ne tajuaa kuin hienoa se on.
Kyllä matkustaminen kannattaa musiikin takia vaikka maailman ääriin. Pitää vain osata nauttia tarpeeksi. Kiitos jokaisesta muistosta Uniklubille.
Jarna
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja vera » 03 Maalis 2008 04:43

Jotenki nyt mun mielenkiinto on rakkautta ja piikkilankaa levyllä , aivan kun jussin ääni tekis kaikkii mielenkiintosii kuviot ja olis hirveen mielenkiintosen sävynen , mutta emmä mitenkään sano , että jussin ääni olisi huono muillakaan levyillä.Ehkä joku Vnus biisi on sellainen , että ekoilla kuunteluilla ei ihan huumorintaju riittännyt ja jussin ääni kuulosti tosi ärsyttävältä :-/ , noo , aika on vähän leudontannut tätä tunnetta .. kuuntelen paljon musaa mutta ehkä uniklubia tulee kuunneltua kaikkein eniten eikä vähiten jussin äänen takia.
vera
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Peppermint » 22 Maalis 2008 16:19

Rakastan Jussin ääni niiiiiiiiiin paljon!!! Se on niin kaunista <3
Peppermint
Kiinni jään
Kiinni jään

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki