Kiusataanko teitä Uniklubin takia?

Jutut bändistä ja sen jäsenistä

Re: Kiusataanko teitä Uniklubin tähden?

ViestiKirjoittaja miraaa-- » 01 Touko 2006 00:31

No ainahan sitä kettuilua saa kuulla, muttei mitenkään varsinaista kiusaamista. Moni sanoo jotakin tyyliin "Uniklubi on täynnä homoja, kun ne meikkaa" ja "se on vaan joku teinibändi, kuuntelisit musiikkia".Paras oli se kun joku tuli selittämään, ettei kannata viillellä, jumala rakastaa sua ja olin silleen at wattaf?? Ja se sano vaan että uk on ranteet auki- musiikkia ja näin. Enemmän on ehkä lovexista kuitenkin kaikkea pahaa kuullu. Rasittavaa, muttei se maailmaa kaada ;)
Viimeksi muokannut miraaa-- päivämäärä 01 Touko 2006 00:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuvastasi uneen.
miraaa--
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja juff » 01 Touko 2006 14:33

Ei varsinaisesti kiusata, mutta yleistä -ttuilua kuulee lähes joka päivä "-ttu ihqdaa Uniklubi ranteet auki"-meiningillä. Ja kaikkee "Etsä tiiä mitä musiikki on kun tota kuuntelet" jne. Mutta niistä en oo välittänyt tähänkään asti ni en välitä tästä edespäinkään. Nuo raukat eivät edes suoraan päin naamaa tule -ttuilemaan vaan kaukaa perään huutaa. Saa aina naureskella. ;p
Viimeksi muokannut juff päivämäärä 01 Touko 2006 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
piste.
juff
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja kioko. » 01 Touko 2006 16:20

Eipä pahemmin ole minua Uniklubin takia kiusattu, ellei sitten ihan pientä kiusoittelua lasketa. Esimerkiksi kerran, kun kotiin päin kävelin ja eräs henkilö, joka on joskus muulloinkin ollut ikäänkuin 'alistamassa' minua, pyöräili siitä ohi ja ihan tarkoituksella suureen ääneen selitti kaverilleen miten huono bändi Uniklubi on ja miten jotkut voi ylipäätään sietää bändin musiikkia. Lähinnä vaan nauratti tuo ja kun tämä henkilö huomasi, että olin oikeasti hajoamassa nauruun, hän lopetti tuon, eikä ole sen jälkeen enää mitään edes sanonut. <:
Nimenomaa tuollainen 'minä olen minä ja minä kuuntelen Uniklubia, hyväksytte te sitä tai ette'-asenne kai auttaa noissa, jos joku musiikkimaun takia kiusaa. Jos minulle vielä joku vittúilee Uniklubista, niin hymyilen nätisti ja sanon jotain kivaa takaisin, tyyliin 'no onneksi on olemassa muitakin bändejä, ettei sinun tarvitse pitää samasta kuin minä ;>'
Juoksen sun kanssasi, jos avaat mulle silmäsi ja enää ei tarvii hengittää. <>3
kioko.
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja mievaa... » 01 Touko 2006 16:41

NO KYLLÄ!!! kaikki valittavat ja kiusaavat koska niitten mielestä se on teinix-musaa!!!!SE ON SUOMIROKKIA!!!!! >:(
Uniklubi on paras, AINA JA IKUISESTI!!!
mievaa...
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -tuhka- » 03 Touko 2006 16:42

no eipä oo mua kiusattu siitä, et tykkään UK:sta... Ku tossa luin teidän juttuja, ni ei siihen voi muuta sanoa ku et ei tartte tykätä samasta musasta ku esim. kaikki luokan "coolit" pimut/pojut... Mä en oo ikuna yrittäny miellyttää ketään tykkäämällä samasta musasta enkä kyl koskaan haluakaan!!
Mulla on onneksi niin ihania kavereita, et ne ei kiusaa mua!!! Niistä monet on jopa alkanu kuuntelee niitä ku meikäläisestä on tullu täys UK-fanaatikko.  :) Ja serkun poika (5v.) on täysin mun oma pikku-Jussini, et se mun serkku kyl siitä jaksaa aina välillä mua muistuttaa, et se on mun "ansiota"...   ::) Mut ei voi mitään, jos pojalla on hyvä maku!!!
se haluu sinut viedä pois, etten sua nähdä vois. se haluu kaiken itselleen.... beibe, ethän mee...
-tuhka-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Vviivy » 03 Touko 2006 17:08

Kyllä mäkin siitä saan kuulla. Esim kun repussa lukee Uniklubi, niin siitä on tullu huutelua, samoin Uk-paidoista, -koruista jne.. Kaveritkin joskus huomauttelee, et "ei taas sitä Uniklubia", mutta ne vihaakin kaikkea mitä kuuntelen vaikka ei oo kuullu puoliakaan niistä bändeistä. Ja jos isi haluaa jostain aukoa päätä, niin se on Uniklubi tai "niin ihana Jusu" tai meikkaavat pojat. Mut ei mua varsinaisesti siitä kiusata, eikä se mua haittaa koska sanon aika pahasti takaisin (jos jaksan) :D

Muoks. Enkä aikasemmin ees saanu UK:sta mitään kuulla, paitsi nyt Kehän ilmestymisen jälkeen. On tullu bändille mun mielestä ihan turhaan vähän teinimaine. Kiitos ihQjen Energyjen, Suosikkien yms. <3
Viimeksi muokannut Vviivy päivämäärä 03 Touko 2006 17:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Pidä kiinni siitä mitä et koskaan saa.
Vviivy
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Morwen » 06 Touko 2006 18:26

No en sanoisi sitä kiusaamiseksi, mutta kyllä siitä jotain jupinaa välillä kuuluu, varsinkin kun kaverit eivät pahemmin piittaa Uniklubista.
Just wrap your troubles in dreams, it ain't that hard it seems.
Morwen
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Latuska » 24 Touko 2006 19:58

On jonku verran haukuttu ja nimitelty... :-/ Ja sitten ku mulla on seinillä eniten UK:n julisteita nii yks kaveri rupee sit koko ajan rankuttaa sillee et onko Uniklubi hyvä...`sillee haukkumalla...
Latuska
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Nanina » 28 Touko 2006 00:15

Ei varsinaisest. Mitä ny joku sanoo et Uniklubi on P*aska. mut en mä siit välitä. jokasel on oma musiikki maku. ei sillasest kannata välittää..
[ch9825] Sanani peittää
pitkä hiljasuus/ Viimein
löysin sieluni sinun
sydämmestäsi, mikä jää nyt
taakseni on minulle
turhaa.. [ch9825]
Nanina
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Kauhukomedia » 28 Touko 2006 01:58

Tjaaa. Eipä oikeestaa. Mitä ny pientä kettuilua, että Uniklubi ois pashaa, mutta kukin tyylillään. ;)
Ja olen saanut kavereiltani lempinimen: Uniklubimörkö. :D otin sen ennemmin kohteliaisuutena.
"Kesällä ei pidä harrastaa tomaatteja, eikä myöskään esiaviollista seksiä"
-Janne
Kauhukomedia
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja anju » 29 Touko 2006 15:40

Ei kiusata, ja jos jotkut kapeakatseiset ihmiset jotka eivät hyväksy toisten musiikkimakua alkavat siitä pilkata, niin minulla ei ole mitään hävettävää. Vaikka onhan sitä pientä härnäämistä ollut koulussa, muutamat pojat väitti että Seiskassa on julkaistu Uniklubista kuva jossa ne antaa toisilleen kielareita ja kertovat olevansa homoja. Pyysin niitä tuomaan sen Seiskan sitten kouluun niin näyttäisivät minullekkin. Eipä ole lehteä näkynyt.  ;D
[ch9829]  REFUSE TO BE USUAL  [ch9829]
anju
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Piia » 31 Touko 2006 21:31

Ei kiusata, mutta jos kiusattais niin en paljo välittäis. Ei jaksa välittää semmosista jotka valittaa jostaki mistä joku muu tykkää. Niilä kait ei ole omaa elämää. : )
Only Dead Fish Go With The Flow.
Piia
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja tiiao » 01 Kesä 2006 17:48

Mua kyllä tavallaan kiusataan uniklubin takia mutta mä en välitä. Uniklubi on koko maailman PARAS bändi!! Mun pikkusisko saa sekarin joka ikinen kerta kun se tulee meidän huoneeseen...katto ja seinät on täynnä uniklubin kuvia ;)
kun koulussa on musiikin tunti mä vien joka ikinen kerta uniklubin LEVYT kouluun, ni kaikki luokkakaverit on koko ajan että:voi ei taas , eikö sulla Tiia oo muita cd levyjä? tohon tyyliin mulle puhutaan mutta mä en välitä koska mä rakastan uniklubii!!!
TeemuJussiJanneAnttiPasi, elämäni miehet.
tiiao
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja fantti » 01 Kesä 2006 18:18

ei onneks (:
fantti
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Auringonkukka-94 » 02 Kesä 2006 17:48

Mun yks kaveri sanoo että jussi on ihan läski ja se haukkuu hirveesti sillei yäk hyi kun se tuli kerran telkkarista  :'( :'( Sitte se sanoo että jussin lauluääni on ihan hirvee ja se siinä huomenna videossa vaan huitoo käsillään ja narisee  :-/  :o ja että uniklubin pojat on jotain ällöjä vamuja liimalettejä!!!!  :o :( >:(
ja mun iskä sanoo että jussi on vinkuva sika! PRKL!!  :-[ tyhmää! otan tän kiusaamisena!  :'(
kokematonkin hevonen voi opettaa aina jotain uutta kokeneelle ratsastajalle :)
Auringonkukka-94
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja _enkuli_ » 03 Kesä 2006 00:06

mun kamu ei kestä uniklubia ollenkaan, joskus se sanoo et jusulla on ihan ok äänija joitaki hyviä biisejä mut samassa se sit sanoo et joutas kaatopaikalle koko bändi! EI TASAN JOUDA! ja sit se väittää et mä en muusta puhukkaan ku uniklubista ja niiden biisestä..
kumma vaan ku en oo ite sitä huomannu...puhun kyl paljon, mut ei mun joka sana liity aina uniklubiin...se ei ymmärrä hyvän musan päälle! >:(
7.7.07 sime rock!!!
kiitän!
_enkuli_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja just_for_you » 03 Kesä 2006 14:17

kukaa kaveri ei tykkää uniklubist.. mut ei oo ollu mitää hirveen ikävää. vähä on pari tyyppii ollu sillee "ai tykkäätsä uniklubist??" hyi mä en voi sietää niitä, se laulaa niin kauheel äänel..." ton tyylist. sit oli ikävää kerran ku olin menos yhelle keikalle (jolle en sit mennykkää), ku hehkutin sitä luokas ni just yks niist tyypeist sano tollee ja sit mun bestis (joka ei oo ennen sanonu mitää) oli vaa sillee "joo nii onki en mäkää tykkää siitä.." vaik se oli just tulos mun kaa sinne.. Ei nyt mitää hirveen kauheeta, mut miksei kaikki vaa sais tykätä mistä haluu? Kannattaa miettii ennen ku alkaa haukkuu toisten lempi bändei..
...There's no one there...

Myötätuulirock 2006 <>3<>3
just_for_you
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Daste » 04 Kesä 2006 03:00

Miun tilanne on helppo, kun ei tuo fanitus niin päälepäin näy..Koulissa on harva joka edes tietää mitä musiikkia kuuntelen,joten yleensä saan kuunneltavakseni vain ystävien härnäyksiä siitä, miten minä aina viitsin jauhaa siitä uniklubista tai miten on kaveri menossa provinssiin ja mikäköhän siellä esiintyy ja kukakohan jää mätänemään tänne. Eräs kavereistani on tällainen wnbksi haukkuja, mutta hänen mielestään kukaan ei ole wnb fani tai mikään jos esm. omistaa yhden fanitettavan levyn. Tämä kyseinen kaveri tosin on saanut paskaa niskaan, koska fanittaa Rasmusta ja HIMiä ja pukeutuu poikkeavasti.
Tuotakin enemmän täällä kiusataan Antti Tuiskua ja/tai Ilkka Jääskeläistä fanittavia...ihan kiusattavien itkuun asti. Mitäköhän tuollaisten kiusaajien päässä liikku vai liikkuuko mikään?...
Daste
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja lotta- » 04 Kesä 2006 22:39

Mua ei yleensä kiusata uniklubin tähden,ehkä joskus joku sanoo jotain....mut mua se ei lannista aion olla uniklubi fani ikuisesti ja olen ylpee siitä :) :) :) :)
uniklubi
lotta-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Nappis^ » 05 Kesä 2006 14:20

Mulle sanotaan jotain v-mäistä aina jos sanon jotain Uk:sta tai jos kuuntelen sitä. ^^ sitte veli aina tapaa sanoa jotain että Uniklubi on ihan teinixxbändi ja että kaikki sen kannattajat näyttää pandoilta?  :o

Mutta oikeasti yleisimmät uniklubin haukkujat sitten loppujen lopuksi itsekkin kuuntelee sitä. ja jos huomautan asiasta ne sanoo pitävänsä musiikista muttei bändistä. :o mikälie perustelu tuokin.
Sirpaleita kourallinen susta jäljellä on.
Nappis^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja shottis » 09 Kesä 2006 17:08

Joo on.... Kerroin kavereille että diggaan UK:ta ja se rupes että uniklubin tyypit on pelkkiä hinttejä. Mä siihen onko sitte Pussy Cat Dolssin tytöt leiloja? se meni hiljaseks ja rupes kuunteleen itekkii uniklubin kappaleita. :D
shottis kiittää ja kuittaa<>33
shottis
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ^_Laura » 10 Kesä 2006 20:50

Lähinnä vaan semmosta pientä ininää kuuluu kun joku on mun lähellä ja tietää että tykkään UKsta. Esim kevätjuhla harjotuksissa pari kasia alko iniseen siinä kmmata. :''DD Nauroin vaan nille ihan kympillä. ;D
Itsehän me näin itsemme kirottiin.
^_Laura
Aikasi on nyt
Aikasi on nyt

ViestiKirjoittaja koh-i-nor » 10 Kesä 2006 22:17

Ei kai työkavereiden kuittailua voi sanoa kiusaamiseksi, varsinkin kun saavat ihan samalla mitalla takaisin laittaessaan vapaatoivelistaan syyksi "Ressu Redfordin keikka Porissa". Parilta vakkariasiakkaalta, ikä n. 10v tuli ihan paras kommentti kun jäin kiinni Uniklubin nettisivuilta työaikana  ::) "Oona hei, noi on lasten bändejä ja sä oot aikuinen, voisit siirtyä aikuisten musiikkiin", hetken harkitsin ja päätin etten. Eli ei kiusata, lähinnä vaan nauretaan, eikä ihan erityisesti Uniklubin tähden, pahimmat kommentit tulee ehdottomasti erään keravalaisen bändin keikoilla luuhaamisesta pitkin maata, onhan niillä peräti kaksi fania.
If I seem superhuman I've been misunderstood.
koh-i-nor
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja empty » 13 Kesä 2006 00:42

Nooh joidenkin mielestä kaikki jotka kuuntelevat uniklubia on teinix:sejä jotka viiltelevät yms.
senkö takia ,että uniklubi laulaa rakkaudesta ja suomeksi.

Jos joku tulee jotain tuommoista sanomaan sen tähden että kuuntelen uniklubia, saan aina kunnon naurut.
jotkut tässä tilanteessa alkaisivat häpellä sitä että kuuntelee uniklubia, kun jotkut kovikset on käyny aukomassa päätänsä.
turhaan, koska ei kaikki voi todellakaan pitää samanlaisesta musiikista. musiikkityylejä on niin monta ,että kaikille löytyy oma tyylinsä varmasti ja turha haukkua jotain sen perusteella.

tämän takia en pidä siitä että kenenkään sitä omaa suosikkimusiikkia haukutaan. kaikilla omat musiikki-ihanteet ja mielipiteet.
Rock´n Roll
empty
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Romanssi^ » 15 Kesä 2006 13:25

No ei sillain kiusata, mut kyll niitä "pissis", "teinix", "viilviil" - juttuja aina välillä tulee kuultua. Ei niistä kumminkaan sillei jaksa välittää.
~*Me ollaan Uniklubi ja te kuuntelette Mix-lehdee.*~
~*Mix-lehti on ehkä kovin lehti kaikista. *~

<>33 Uniklubia rakastan, nyt, aina ja ikuisesti! <>33
Romanssi^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Joan » 15 Kesä 2006 14:15

just äsken meidän koulun "hevari" tuli laittaa galleriaan jotain "uniklubi on niin ihku,mä meen kohta viiltelee"

heh ei tollasille voi muutakun nauraa

mutta toisaalta taas harmittaa...
Viimeksi muokannut Joan päivämäärä 27 Kesä 2006 02:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Jos et elä nyt, niin milloin?
Joan
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Kumma » 23 Kesä 2006 18:17

No ei pahemmin kiusata.. Jotkuu tulee sanomaan jotain tyhmää mutta sitten vaan sanon takasi ja sillei.. Ei niistä kannata välittää..  :D Sellasia pösilöitä jotka ei vaan ymmärrä..  ;D
Näiden tähtien alla.
Kumma
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Saska » 23 Kesä 2006 20:07

Oman luokan pojat jotai aina vittuilee ja sit veli vähä vittuilee,mut ei muut.
Saska
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja seep » 27 Kesä 2006 13:23

Monesti kuulen:"HANKI ELÄMÄ!"<- lausetta, mutta mitä minä välitän, sotken enemmän vain vaatteitani, en pysty edes nukkumaan, jos en kuuntele uniklubia samalla. Minusta niillä ei ole omaa elämää ketkä muita haukkuu, me uniklubinfanit pidetään yhtä ja luovuttanutta autetaan. Miettikööön ketä haukkuu ja miksi.
Janne on mun miäs<>3 Tulen aina rakastamaan.
seep
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ILikeYou » 28 Kesä 2006 22:46

Oikeesti jos jotakin kiusataan siitä syystä että tykkää vaikka Uniklubista, ni siihen ei kannnata sanoo mitään ne sitten kyllä lopettaa! Minnuu kiusattiin joka päivä koulussa noin vuosi siitä kun tykkään Negativestä ja sehän oli niin p**seestä ettää! Jos jostain asiasta oikein paljon tykkää ni kyllähän se vituttaa jos siitä kiusataan, mutta kun mie lopetin niille takaisin sanomisen niin loppu se niitten vittuilu! Ne vaan nauttii siitä kun saa jonkun raivostumaan. >:(
ILikeYou
Kiinni jään
Kiinni jään

EdellinenSeuraava

Paluu Bändi