Kiusataanko teitä Uniklubin takia?

Jutut bändistä ja sen jäsenistä

Re: Kiusataanko teitä Uniklubin tähden?

ViestiKirjoittaja MIRRAA » 28 Kesä 2006 23:30

Mua en varsinaisesti kiusata, tai sitten vaan en osaa ottaa sitä kiusauksena, mutta luokkalaiset on kaikkea tyyliin "homoklubi" jne. Sitten jos pidän vaikka esitelmän aiheesta Uniklubi, niin kaikki sitten tietysti kirjottaa arvosteluihin että "Huono aihe" ja "Hanki parempi aihe!", mut ei siihen osaa suhtautuu muutakun leikkimielisesti, koska suurin osa meijänkin koulussa on just jotain tyyliin hoppareita tai kaikenmaailman Rihannan kuuntelijoita.
Joskus yks "kaveri" keksikin laulun, että "Me ajetaan Mustalla Hummerilla ja kuunnellaan 50centtii, Mira ja Meri (minä ja frendi) ajaa perässä vanhalla ladalla ja pienestä radiosta kuuluu homoklubi" Tai jotain tommosta : )

Kyllä sille nykyään osaa jo nauraa ja kovaa osaakin : D
Viimeksi muokannut MIRRAA päivämäärä 31 Elo 2006 20:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Sana anteeksi ei riitä,
oi kaikkeus meidät yhteen liitä.
MIRRAA
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja Elzy » 29 Kesä 2006 11:55

Mua ei ole tainnut kukaan Uniklubista kiusata/haukkua, jos mulle valitetaan, niin se on yleensä nykyisin "yleistä" haukkumista, eli tyylistä ja muusta. Tosin mä en ole varma, tietääkö ne haukkujat, että fanitan Uniklubia. Taidanpa laittaa äidin UK-paidan kouluun sitten syksyllä, niin nähdään.. ;)
Elzy

ViestiKirjoittaja |Teemuttaja| » 04 Heinä 2006 23:42

ei kyllä oo sen takia ruvettu kiusaamaan :D ehkä vähän leikkimielisesti vitsailtu mut ei muuten xD
"ja ihmiset vain puhuu vaikkei tunne hänen suruu ja ihmiset vain katselee kun on perhosen siivet särkyneet..."
|Teemuttaja|
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -ennaa » 05 Heinä 2006 18:03

No eipä juurikaan.
Pientä kettuilua joskus. Sellasta et "uniklubi on teinibändi ja ne on homoja"
Eipä juuri muuta mut eipä tuo mua haittaa..
En tahdo olla samanlainen
Niin kuin kaikki muut
Sinäkin
-ennaa
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Suski- » 05 Heinä 2006 18:13

Pari poikaa kiusas et "Miten sä voit kuunnella homo bändi..??" jne...
Mä vain sanoin siihen et "Kaikille on oma musa maku..."  :D  Kyllä ne sit lopettivat ku vähän suutuin niille...  ;D
Suski-
Olemme yhtä
Olemme yhtä

ViestiKirjoittaja Menneisyys_ » 05 Heinä 2006 19:17

Usein sanotaan "hyi että mitä musaa, ne miehetkin on homoja ja rumia kaiken lisäksi" ei sille voi kun nauraa. Eihän tuota kiusaamiseks voi sanoa, mutta ainkin saa päivän naurut! ;D
Taas oot niin kaunis kun
oot sinä mun viereilläin <>3
Menneisyys_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja .Uniklubi.95. » 05 Heinä 2006 19:25

No jos jotkut muut ei pidä uniklubista, se on niiden ongelmansa. He voivat mulle sanoa siitä mielipiteensä, mutta mun mielipide Uniklubista ei muutu.

Jotkut luokallani luulevat että ''teeskentelen'' Uniklubi - fania koska yksi muukin meidän luokkalainen on uniklubi - fani. *huoh* He ovat vain kateellisia, kun mulla oma idoli «3 *heh*
Viimeksi muokannut .Uniklubi.95. päivämäärä 05 Heinä 2006 19:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakkaus on ikuista vain valkokankaalla. <>3
.Uniklubi.95.
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja _Tipi » 06 Heinä 2006 14:49

no ei varsinaisesti oo kiusattu mitä nyt joku luokan pojista aina kysyy melki joka päivä "onko uniklubi hyvä?"no mä vastaan et "no on" sit se et "Arvaa mitä?"Ennen ku ees kerkee sanoo mitää se jo sanoo "Uniklubi on ihan Per*eestä!" Aluksi se ärsytti nyt ei enää jaksa välittää mut kyl se alkaa silti joskus ärsyttään ku joka päivä sama juttu  >:( :-[
_Tipi
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja MyHeaven » 06 Heinä 2006 15:20

Nojaa. Kyllähän jotkut on sillein et no jee kuunteletsä uniklubia?
Vähän oot teini. Kuuntelet uniklubin musiikkia ja viiltelet ja angstii ja tämmöstä.
Yleensä vaan sanon niille jotain, tai oon välittämättä. Tai sit saatan vaan nauraa niille : DD
Se on voivoi, ei kaikki voi tykätä samasta musiikista, mutta en mäkään ala niitten
musiikkimausta valittaa.
"Muistot huomiseen kantaa auttaa mua
jaksamaan. Sut turvaksein antaa
vaikket siinä oisikaan..<>3"

www.renoiseband.com
kuuntele osoitteessa:
http://www.mikseri.net/artists/?id=52671
MyHeaven
Aikasi on nyt
Aikasi on nyt

ViestiKirjoittaja Nikki » 06 Heinä 2006 15:36

Isoveli kyllä... >:(

Mut ei mulle silleen oo kaupungil tai koulus huudeltu :)
Tsäppädääpää :) <>3
<>3Temppiiiiis et Jalluuuuu <>3<>3<>3 =) PÖRFEKT!

Valkeakoski,AKNE 2005
Tampere,Tammerfest 2006
Nikki
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -LasinSirpale- » 06 Heinä 2006 16:10

kyllähän sitä jatkuvasti saa kuulla että:"uniklubi on perseestä!" "ne kaikki on semmosia meikkaavia homoja!" "ei uniklubi mitn. rokkia oo!"  "ei pojat voi meikata"  mä kuuntelen sitä musaa mitä mä ite haluan!enkä sitä mikä on just sillä hetkellä tosi cool!!!mä en jaksa enään välittää mitn. noista kommenteista,kävelen vaan tyynesti ohi ja oon kun en ois kuullukkaan.
mä rakastan uniklubia ja tuun aina rakastamaan<3!!ja jos joku ei voi hyväksyy sitä että mä kuuntelen uniklubia niin se ei oo mun ystävyyden arvonen!  
-LasinSirpale-

ViestiKirjoittaja rrock » 06 Heinä 2006 17:48

ei ole kiusattu,mutta ärsyttää ne jotka haukkuvat uniklubia vaan sen takia että ne meikkaa.
aöö.
rrock
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja rock´ » 07 Heinä 2006 12:08

Joo! ja se mua aina Vituttaaki! mut mä oon sanonu niille et pitäkää turpanne kiii ja eläkää omaa elämäänne! ei tarvii tulla siihe vittuilee, ja ärsyttään. Se vaihe oli ja meni. Mut kyl se sit loppuu jossai vauhees ku vanhenee.
rock´
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Karkki » 12 Heinä 2006 01:04

Siskoni on ainoa joka kiusaa mua sen takia, että kuuntelen Uniklubia.  Mutta nykyään se on onneks jo vähentynyt..
Karkki
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja LASINSIRPALE- » 12 Heinä 2006 15:31

no aina suunnillee ku oon jossain mulla on jompi kumpi uk paita päällä.jos ei niitä niin sitten kengät jossa lukee uk ja uniklubi.jossei noist mitään niin sitten huivi,joka on samanlainen ku jannella semmonen tumman sininen mis on niitä kuvoita ja siinä lukee UK.
kyl mua usein on siitä kiusattu mut en välitä."tuolta toi teini paska tulee varmaa viiltelee lusikalla itteensä ku kuuntelee sitä paskaa.!" tollee mulle on kerran sanottu luokkas aika pahasti.; / ja sit jannee on haukuttu  mulle kans.; // mä en ymmärrä kyl tota ku haukutaan siks et tykkää jostain musiikista paljooooonnn.tosi perseestä.!
LASINSIRPALE-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Aeris » 12 Heinä 2006 20:05

Joo kyl mua on kiusattu ja Uniklubia samalla haukuttu.
Kaikki tietää että kuuntelen Uniklubia ni ne kiusaa et mä kuuntelen jotain ihan paskaa musiikkia.
Ja sit yks tyyppi sanoo Uniklubilaisia homoiks. Se menee jo "hiukan" yli!
Pitäis suunsa kiinni jos ei tiedä asioista mitään!
Ottaa päähän ku jotku kiusaa toisia sen takia et tykkäävät erilaisesta musiikista!
Pitäiskö sitten esittää tykkäävänsä jostain musiikista mitä oikeesti vihaa ettei kiusattais?!
Ja ne kaikki kuuntelee jotain ihan ufoa!
Parhaat kaverit jaksaa aina jankuttaa ettei ne enää oikeen tykkää Uniklubista vaik mä älysin sen jo ekalla kerralla!
Arvatkaa ottaako päähän ku ne jankkaa sitä?!
Minä lopetan tähän... En viitsi käyttää puolta A-4:ää tähän...
Viimeksi muokannut Aeris päivämäärä 12 Heinä 2006 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Jussi... <>3<>3
Nähtiin myötiksessä.. <>3
Pääsin kainaloosi.. <>3<>3
Aeris
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Anna_ » 19 Heinä 2006 19:42

No, mua ei varsinaisesti oo kiusattu, mutta on siitä jotain sanomista tullu ja se on ihan sairaan ärsyttävää!! Yks sano et oon joku uniklubi rokkaa sydämet-teiniihqdaarokkari mrrr... mulla on meinaa toi uniklubi rokkaa sydämet-yhteisö galleriassa. Joku täällä kirjotti hyvin, et on ihan ok, jos sanoo ettei pidä uk:n musiikista, mutta sitte jos rupee puhuun jotain niitten ulkonäöstä ja rupee selittään just jotain teini ihqdaata, ni sillon kyse ei oo enää siitä musiikista, vaan siitä, että luokittelee ihmiset ulkonäön perusteella, vaikkei ei ois kuullu, kun jonkun muutaman biisin.
Mä tykkään uniklubista ja se on mulle tärkee, sanottiin mulle siitä sitten mitä tahansa.
Lasinsirpaleilla tanssii kyyneleet jäätyneinä silmiimme Valokeila meitä polttaa, siipien katketessa  kiitämme.
Anna_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja jassu... » 20 Heinä 2006 21:02

Ei oikeestaan. Mitä nyt välillä tulee just tota "se on ihan persuksesta koko bändi". Ja välillä meidän(kin) luokkalaiset laulelee tunnilla "ihanilla äänillä" Uniklubia. No yleensä vastaan näihin mussutuksiin samalla lailla. En menetä yöunia sen takia ettei joku satu bändistä pitämään.
jassu...
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Uni_Klubi_Fani » 24 Heinä 2006 20:35

meijän luokan pojat ja jotkut meidän koulun tytöt mitä mä voin tehä?
Uni_Klubi_Fani
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Rokki-tytto » 25 Heinä 2006 14:26

Äiti v*ttuile siitä.
Miss you.<>3
Rokki-tytto
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja gothicstar » 25 Heinä 2006 18:08

Mua on kiusattu netissä koska tykkään Uniklubista.Joku sanoi mulle siellä että mun pitäisi hävetä ku tykkään siitä :(
Tansin huulillani sun ihollasi...
gothicstar
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ine- » 26 Heinä 2006 02:24

no jotkut tyypit on mulle aukonu päätään ja sanonu että on noloa kun kuuntelen uniklubia ja technicolouria yms. jotkut on myös siitä sanonut kun tykkään pukeutua melko rokahtavasti että ei uniklubi mitään rokkia ole vaan teinipopitusta jota kuuntelee vaan sellaset joilla ei oo omaa musiikki makua vaan kuuntelee ja fanittaa teinien keskuudessa suosittuja bändejä.

sama se toisaalta mitä muut ajattelee. mä rakastan niitä bändejä joita kuuntelen. enkä todellakaan kuuntele mitään musiikkia sen takia että se bändi on suosittu. mun musamausta ei päätä kukaan muu kuin minä. ja mitä sitten jos pukeudun rokisti enkä kuuntelekkaan sitä raskainta rokkia? pitäisikö sitten?
sydämmeeni jäänyt sun nimesi <>3
ine-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja uniklubinuneksia » 26 Heinä 2006 23:35

no en tiiä oliko haukkumista kun kuljin kaupungilla niin yhet tyypit jotka tietää että oon nuiklubin fani rupes huutelee mulla jtn. "uniklubiii... ahhh..." ja kaikkee "uuh uniklubin on niin ihqu..." ja tommosta mut kuljin vaan ohi niinku en ois ees kuullu :D
rakkaus on ikuista vain valkokankaalla<>3
uniklubinuneksia
Kiinni jään
Kiinni jään

Kiusataanko teitä Uniklubin takia?

ViestiKirjoittaja susi » 28 Heinä 2006 20:09

voin rehellisesti sanoa että kyll mua en kiusattu sen takia kun kuuntelen uniklubia vaikka se ei ole mitenkään hauskaa..ne ei osaa muuta ku haukkua uniklubia:( koululssa on yks kans joka tykkää uniklubista.ja on pääsyt keikalle leville... se noi sanotusti RAKASTAA unikubin jusua..et silleen... ja kun sitä joskus kiusataan niin meen sen puolelle...
Viimeksi muokannut Kepa päivämäärä 28 Heinä 2006 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran
"rakkaus on haudattu hopeiseen uurnaan"....
susi
Kiinni jään
Kiinni jään

Re: Kiusataanko teitä Uniklubin takia?

ViestiKirjoittaja Lisbeth » 29 Heinä 2006 05:23

No ei oikeestaan kiusata. Vähä ne on vittuillu, mut oma on ongelmansa. Mä tykkään silti, sano ne mitä hyvänsä.
Lisbeth
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Tiiia » 02 Elo 2006 14:31

Mun äiti ja iskä kiusaa.. Haukkuu Jussia  ja muita.. suututtaa aina ku ne alkaa haukkuu  >:(
Jussi, Sut löydän mun haaveista <>3 <>3 <>3
Tiiia
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -Palvelija- » 03 Elo 2006 12:45

En tiä oonko jo tähän vastannut. Mut mut, vastaan nyt kumminkin. Kyllä mulle joskus sanotaan Uniklubista pahasti ja mä oon sit niille sanonut, "et varokaas vaan, jos sanotte enää noin, niin täältä pesee". Ei ne yleensä sen jälkeen sano mitään. Kyllä mä pualeni osaan pitää, joten kaikki tiätää sen, niin eivätpä tuu sanoo enää mitään ;D ;D.

Äiti ja iskä tykkää ihan "kohtalaisesti" Uniklubista ja ei ne pahaa siitä oo sanoneet, vaikka kylläkin välillä sanovat "Kuuntelehan välillä muuta." ;D

Elikäs ei mua sinänsä kiusata, ku pidän pualeni ;)

Muoks: Oon näköjään jo tonne alkuun rustannut, mut tässä viä tulee uudestaan eri sanoin ja pidemmästi ;), rök
Viimeksi muokannut -Palvelija- päivämäärä 03 Elo 2006 12:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakkaudesta musiikkiin <>3.
Keikat <>3.
-Palvelija-
Rakkaudesta hulluuteen
Rakkaudesta hulluuteen

ViestiKirjoittaja Iinaaa- » 03 Elo 2006 13:24

Joo, siis mua on kiusattu ja kiusataan viel vähä.  :-[ Multa lähti kaverit ei ollu oikeesti kun YKS kaveri! joka mua aina kuunteli. Suurta kättä hänelle. :) ja sit kaikki rupes mua haukkuun HUORAKS ja sellasta UNIKLUBIN takia! mutta en oo viel luovuttanu enkä luovuta. :)<3 uniklubi on liian rakas<33
;) :D ;D
Jos ei olisi Uniklubia, EI olisi minuakaan<>33
Uniklubi on liian ihana<>33
Teemu se Liian Liian Ihana ihminen<>333
Iinaaa-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Iinaaa- » 03 Elo 2006 13:27

meijän luokan pojat ja jotkut meidän koulun tytöt mitä mä voin tehä?

No sä voisit kyl sanoo niille sen vaan suoraan, että se on sun oma asias ja pitäs huolen omistasa eikä sinun. ;) Minä sanoin yhelle meidän luokan ns. "kovikselle"  suorat sanat et: Vittu, pie huoli omista asioistas ja sun ei tarttee uniklubii haukkuu tai otat siitä myös vastuun. :D oli hiljaa sen jälkeen. ;) se vinkiks. :D sanot vaan kovana niin eipä enää mitään tapahu. ;) :D :P ::)
Jos ei olisi Uniklubia, EI olisi minuakaan<>33
Uniklubi on liian ihana<>33
Teemu se Liian Liian Ihana ihminen<>333
Iinaaa-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja silence- » 11 Elo 2006 02:17

Ei muakaan sillei oikee oo pahemmin kiusattu.Kaverit ny aina jaksaa kettuilla vaa siit, ja yrittää epätoivosesti jotain selitellä, et kuinka esim. Jussi on niin lihoonu nyt ja kaikkee tommosta perus-paska-juttua.
Veli nyt on aina semmonen, joka kettuilee kaikille kaikesta. Et siit ny ei perjaattees tarvis välittääkkää mitn. ;'DD
Mutta siis ihan OK:sti ne kaverit ja ne yleensä on.
Koulus jotku puhuu yleisesti ehkä jossain välillä, et "Vähä se uniklubi on paska bändi ja soittaa paskaa musiikkia.." JNE. Mut mitä väliä.Ei mulle oo niiden mielipiteillä sillei yhtään mitään väliä.
Mutta kai tämä tästä.. ;'DD
'One sound, one love
Something you should think of
We press charge
you press find
Find out my piece of mind.'
silence-
Olemme yhtä
Olemme yhtä

EdellinenSeuraava

Paluu Bändi