Tunnit

Valikoituja vanhoja keskusteluja. Vain lukumahdollisuus.

Re: Tunnit

ViestiKirjoittaja _-uniklubi-_ » 16 Loka 2006 17:07

munki mielesä, se on aivan uskomattoman ihana kappale :) <3
se on niin rauhallien, ja koskettava <3
älä saa, älä tahdo mitään
_-uniklubi-_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -Palvelija- » 17 Loka 2006 12:38

Ihana biisi... sanat kuvaa jollain tavalla mun elämää. Piano osuus on ihana, sanat on "koskettavat". Tykkään tosi paljon ja mitä enemmän kuuntelee, sitä rakkaammaksi tulee *niinku muutkin biisit*.
Rakkaudesta musiikkiin <>3.
Keikat <>3.
-Palvelija-
Rakkaudesta hulluuteen
Rakkaudesta hulluuteen

ViestiKirjoittaja Suski- » 17 Loka 2006 15:32

Rauhallinen ja koskettava biisi.Ei vois kyllästyy.
Aina ihana kuunnella uudestaan ja uudestaan..<3
Suski-
Olemme yhtä
Olemme yhtä

ViestiKirjoittaja alexandra » 30 Joulu 2006 15:04

Melkein kyllä nolottaa tunnustaa... Olen omistanu singlen siitä asti ku se on tullut kauppoihin, mutta kopioin koneelle sen n. 1kk sitte ja nyt viikolla laitoin kaikki Uniklubit soimaan. Ku Tunnit alko soimaan oli ihan että wtf? Mikä tää biisi on! En ollu aikasemmin mitenkää huomannu sitä ja nyt ku sen kuulin nii melkein tuli tippa linssiin ku sanat oli sellaset että ne muistutti eräästä elämänvaiheesta... Upea biisi <3 :')
Tunnet ylpeänä häpeää, kun katsot minua kasvoihin.
Olen kuvasi kaltainen.
alexandra
Aikasi on nyt
Aikasi on nyt

ViestiKirjoittaja alexandra » 20 Maalis 2007 01:16

Pakko sanoa, että tää on vaikea kappale! Tuntuu niin pirun helpolta, mutta vielä kertaakaan en ole onnistunut laulamaan ensimmäistä osaa oikealta korkeudelta, aina menee liian korkealta, vaikka oma korva sanoo, että laulan paljon liian matalalta! Opettaja kohta hermostuu... :D
Olen kuvasi kaltainen.
alexandra
Aikasi on nyt
Aikasi on nyt

ViestiKirjoittaja Fatal Design » 20 Maalis 2007 01:45

Tunnit...Tämä on todella ihana kappale, saa melkein kyyneleet silmiin. Pianon ääni ja Jussin laulu sopivat todella hyvin yhteen! Kumpa vain joskus saataisi vielä kuulla tämä kipale keikalla ja samankaltaisia uusia biisejä tulevaisuudessakin!
"Sun tarttee varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen." - Andy McCoy
Fatal Design
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja rianni » 27 Touko 2007 21:43

juu yhdistyn edelliseen..
tää on taas näitä mitkä todella koettelee mun herkkyysasteita. jumankeikka että kaunis biisi.
oon kuulemma kerran kuullu sen livenä (kaverin mukaan) mutta ollu niin humalissa ettei muista :'(
olis mahtava jos sais kuulla tän vielä joskus jonkin näkösenä versiona soitettavan..

hei pitäiskö ehdottaa jussille että vetäis joskus akustisella keikalla?!
*drifting*
rianni
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja bella » 27 Touko 2007 21:59

Tunnit, ei voi muuta sanoa, että tämäkin aivan ihana biisi, kun kuulin ekan kerran, tuli kylmät väreet, ja kyllä kylmiä väreitä tulee vieläkin, kun tämän kuulee.
bella

ViestiKirjoittaja possu. » 27 Touko 2007 22:08

Miun mielestä ehkäpä kaikkein kaunein slovari Uniklubilta. En sitten tiedä miksi, jotenkin vain kolahtaa miuun ihan eritavalla, kuin muut, vaikka muutkin kolahtaa O.o
"There's a choice we're making, we're saving our own lives."
possu.
Rakkaudesta hulluuteen
Rakkaudesta hulluuteen

ViestiKirjoittaja ^^Brokenglass » 02 Syys 2007 18:27

Tosi nätti ja yksi suosikkibiisini, tykkäilen tästä kovasti ja olenkin kuluttanut ämpeessä ihan liikaa.. :D Tosi herkkis, mutta silti rok.
suudelma vesisateessa, ajattelen sinua.
^^Brokenglass
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja rianni » 03 Loka 2007 13:22

tähän sanon että minun mielestäni kaunein ja paras poikien tekemä hidas kappale.
anteeskia nyt vaan  :)
pieni ehdotus!jos pojat vielä vetää noita akustisia coveri keikkoja niin voisivat joskus coveroida itseään, eli tunnit soimaan!!!
*drifting*
rianni
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Ginn. » 23 Joulu 2007 23:58

Biisi joka saa tilittämään, aina. Monet itkut on itketty tätä kuunnellen. On vaan niin kaunis, ja jos on herkempikin hetki niin se on sitten menoa se.

Sanat on vaan niin hemmetin kauniit. Melodia on kaunista. Se vaan on paketti joka saa kaikki tunteet pintaan. Tälläkin hetkellä kuuntelen sitä, ja on ne kyyneleet taas lähellä. Tuo vaan niin rakkaita muistoja mieleen..

En haluaisi kuulla tätä ikinä akustisena. En etenkään seisoa eturivissä kiinni jätkissä. Tulee vaan mieleen ne Helsingin levyjulkkarit, kun ihan kiinni lavassa - ja lava kun oli sellanen pieni koroke, ni pojat ihan kasvotusten siinä. Ja sehän oli mukavaa kun herkisty ja kyyneleet tuli silmistä. Liian kaunis siihen tarkotukseen. ;)
älä usko mua jos sinua pelottaa
Ginn.
Moderator
Moderator

ViestiKirjoittaja laltzu » 24 Joulu 2007 17:01

ihana biisi on<3. oon kavereille sanonu jo et sitte ku kuolen ni se on miun hautajaismusiikki xDDD
Rakkaudesta hulluuteen \
laltzu
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja valoviikate » 28 Joulu 2007 18:24

Ei minullakaan eriävää mielipitettä.  :) Juuri tänään on tätä biisiä jumputtanut korvissa paljon ja tuntuu kuin jokaisella kuuntelukerralla tykkäisi vaan enemmän. Heleät soinnut kuin untuvapatja ja kauniita, vahvoja sanoja. Tuo mieleen paljon muistoja ja kosketti heti melkein ainutlaatuisella tavalla.

Sanat on vaan niin hemmetin kauniit. Melodia on kaunista. Se vaan on paketti joka saa kaikki tunteet pintaan. Tälläkin hetkellä kuuntelen sitä, ja on ne kyyneleet taas lähellä. Tuo vaan niin rakkaita muistoja mieleen..

En haluaisi kuulla tätä ikinä akustisena.

Tuo kaikki tuntui aivan omalta. Usein odotan, että pääsisin kuuntelemaan jotakin kappaletta akustisena, mutta miltei horjumattomasti uskon, että tämä toimii näin vaikuttavammin.
Ava: www.kuunsade.net/
En etsi, vaan löydän
- Pablo Picasso
http://www.youtube.com/watch?v=NbK8OTn2F40
valoviikate
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja thislove90 » 28 Joulu 2007 23:46

En haluaisi kuulla tätä ikinä akustisena. En etenkään seisoa eturivissä kiinni jätkissä. Tulee vaan mieleen ne Helsingin levyjulkkarit, kun ihan kiinni lavassa - ja lava kun oli sellanen pieni koroke, ni pojat ihan kasvotusten siinä. Ja sehän oli mukavaa kun herkisty ja kyyneleet tuli silmistä. Liian kaunis siihen tarkotukseen. ;)

Samaa mieltä mäki oon, vaik levyjulkkareis en oo ollukkaa. =]
Never thought that I would find a higher true.
thislove90
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Ginn. » 28 Joulu 2007 23:49

Samaa mieltä mäki oon, vaik levyjulkkareis en oo ollukkaa. =]

Menee vähän OT:ksi mut joo. Olihan se kivaa ku piti maahan/seinään tuijotella siellä, ku Janne just oli sillai parin sentin päässä. :'D En toki herkisty koskaan, etenkään akustisista vedoista. >.<
älä usko mua jos sinua pelottaa
Ginn.
Moderator
Moderator

ViestiKirjoittaja Scully » 06 Tammi 2008 19:54

Tää on kyl aivan ihana biisi. Ei oo muutaku RJP-sinkulla, mutta onneksi omistan sen niin voi aina tätäki herkistelyä kuunnella. Niin herkkä tää kappale, ja Jussin ääni sopii tähän kauniisti. Sanatki on niin aaww.. varsinkin "riisut mun siipeni jne..." ::) Olis ihana ollu kuulla tämä sillon "alkuaikoina" keikoilla, mutta ohan tämä niin hidas, että ei ne varmaa tätä settilistaa olis ottaneet.

----------------
Tunnit-biisiä esitettiin keikoilla nopeampana ja "rokimpana" versiona; ei sellaisena slovarina kuin se levyllä on.
- Ng
Viimeksi muokannut Nightingale päivämäärä 15 Syys 2008 15:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Mun pieni rokkisydän ei tahdo rauhoittua.<>3

Mä en todellakaan tiedä, mitä sydämeni haluaa, se vain kulkee ympäriinsä ja tekee mitä tahtoo.

Michael <>3 Maria
Scully
Kiinni jään
Kiinni jään

Edellinen

Paluu Bändi & musiikki