Kiusataanko teitä Uniklubin takia?

Jutut bändistä ja sen jäsenistä

Re: Kiusataanko teitä Uniklubin takia?

ViestiKirjoittaja Jenni_ » 02 Maalis 2007 23:49

Kyllä silloin tällöin jotain sanailua tulee kun näin vanhakin jo oon ja kuuntelen uk:ta :/
Jenni_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Hande_ » 03 Maalis 2007 18:54

Kyllä joskus kiusataan. Mutta siihen tottuu.
Hande_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Annniii] » 03 Maalis 2007 20:33

Kyllä siitä joskus kuulee, mut annan kaikkien kommentit mennä vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..  :P
Mitä silloin jää jos ei tunne mitään?
Annniii]
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja jenni h » 04 Maalis 2007 17:01

Ei kiusata mutta monet kommentoi että uk on ihan paska :'(Enemmänki siitä et tykkään Negativesta. :'(
jenni h
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja rokkineito » 08 Maalis 2007 10:15

kyllä, osittain :/
rokkineito
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja alexandra » 02 Huhti 2007 00:39

No tavallaan juu...
Suurin osa kavereista ja heidän tyttö/poikaystävistään kuuntelee oikeen kunnon örinää, joten heiltä tulee aika "alaspäin katsovaa" palautetta.
"Vi*tu mitä pa*kaa! Tommosta teinien kuuntelemaa: Ah, kukaan ei rakasta mua, villän ranteet auki kirjastokortilla väärinpäin ja kierteellä, ANGST! musiikkia!"
Tämmönen on kaunistelematon mielipide heiltä, jonka onneksi kuulee harvoin. Kun olen oppinut vaan hiljakseen olemaan niin porukka unohtaa asian ja antaa sen olla.
Myös ne jotka kuuntelee jonkunnäköistä poppia ym. aina vähän näreilevät kun jotain Uniklubista mainitsen.
Tunnet ylpeänä häpeää, kun katsot minua kasvoihin.
Tunnet ylpeänä häpeää, kun katsot minua kasvoihin.
Olen kuvasi kaltainen.
alexandra
Aikasi on nyt
Aikasi on nyt

ViestiKirjoittaja mcinsane » 08 Huhti 2007 18:28

Koulussa jotkut aina välillä vähän nälvii siitä, muttei silleen kumminkaan kiusaa. Ainoo, kuka kiusaa, ni on mun pikkuveli, joten voisinpa sanoa, että ei kiusata. :P
mcinsane
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ellaa^ » 20 Touko 2007 13:32

Melkein kukaan kavereista ei tykkää UK:sta, joten ne puhuu siitä mun luonakin kaikkee p*askaa, kun mun seinät on melkein täynnä UK:n julisteita ja muita kuvia. Ykskin kaveri sano tos yks päivä meillä et: Onks noilla jätkillä kajaalia? Vähän on homoja!
Et ei tollanen oo tosiaan yhtään hauskaa. Saadaan me tykätä UK:sta niin paljon ku halutaan eikä sen pitäis ketään haitata.
Jos jotkut haukkuu UK:ta, niin mehän annetaan sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! Ei meijän tarvii kuunnella sellasta haukkumista.
ellaa^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Hanskie » 03 Kesä 2007 14:34

Ei, mutta jos mainitsen unimukista sanaakaan, joku kommentoi: "Iha homoja ne jätkät, meikkiä pärstässä ja kaikkee". Oon semmonen piikittelijä, joten yleensä pistän vastaan aika kovasti.
Ja kyllä jotkut saattaa huudella että UNIKLUBI ON IHKUU DAA, ihan läpällä.
Itse oon meidän koulusta ainoa fani.
Hanskie
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Kenraali » 03 Kesä 2007 16:41

Ei, koska en kerro kenellekään, että kuuntelen joskus Uniklubia.
He didn't wake up
Kenraali
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja bella » 03 Kesä 2007 17:17

Mua ei kuisata enään, koska muut luokkalaiset ja koululaiset tietää, että saatan sanoa todella pahasti heille takaisin, heidän musiikkimausta, niin kukaan ei uskalla enään aukoa päätänsä mulle uniklubista.
bella

ViestiKirjoittaja Joann » 09 Kesä 2007 18:31

Kyllä jotkut kiusaa. Jotkut on viisaita ja ymmärtää pysyä poissa. Toiset vaan on tyhmii eikä ymmärrä, et jokasella on omat mielipiteet. :D
Joann
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Jonskuu_ » 09 Kesä 2007 22:38

Mua ei pahemin kiusata Uniklubista, mutta kyllä jotkut saattaa välillä vinoilla mulle siitä että tykkään Uniklubista. Mutta ei sitä voi oikeastaan kiusaamikseksi sanoo. Tosin kyllä niitä Uniklubin haukkujiakin riittää yleensä meidän luokan pojat haukkuu Uniklubia. Mutta mä en enää jaksa välittää niiden kommenteista ja jokaisellahan on omat mielipiteensä.
Rakkaus on ikuista vain valkokankaalla.
Jonskuu_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ivuS » 09 Kesä 2007 23:01

Enää ei Uniklubin takia haukuta, vaan pukeutumisen. Se ihmetyttää.  :-?
ivuS
Lupa tuntea
Lupa tuntea

ViestiKirjoittaja ennie » 09 Kesä 2007 23:36

Veit sanat suustani.
You keep talking but it makes no sense
You say we're not responsible
But we are, we are
ennie
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Emotion » 14 Kesä 2007 23:29

Eipä ole pahemmin kiusattu.. Ja ihan hyvä vaan nii.. Tietty nyt tulee sellasta vittuilua niiltä jotka ei tykkää.. Just tyyliin Uniklubi on p*ska.. Mutta se nyt on niiden mielipide ja pitäkööt sen..   8-) ;)
It wasn't a shocker, when he said I should know, I'm just another psycho[ch9829]
Emotion
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Emotion » 14 Kesä 2007 23:31

Samoin.. Saa kuulla usein huutoja että "Riimu perse".. Kun käytän aika paljon ketjuja.. Ihmiset on kummia..  :-?
It wasn't a shocker, when he said I should know, I'm just another psycho[ch9829]
Emotion
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Tiiia » 15 Kesä 2007 16:21

kyl joskus.. ainaki meijä luokkalaiset pojat haukkuu.. sit vaatteitten takii haukkuu kans..  >:(
Jussi, Sut löydän mun haaveista <>3 <>3 <>3
Tiiia
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja unipojjaat » 17 Kesä 2007 14:57

eipä kiusata..ku ei kukaa uskalla tulla siitä mitää sanoo ;D jos puhun uniklubista esim kuinka ihana joku keikka oli yms..nii kamut (jotka ei uk:sta erityisesti pidä) kuuntelee jutun silti tarkkaa koska ne tietää et jos ne alkais aukoo päätä siitä niin puhuisin siitä entistä enempi.ja kyl mäkin niiden muitten bändien keikka jutut kuuntelen ;)niin se menee 8-)
Niinhän se meni;)
unipojjaat
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Nellix » 17 Kesä 2007 18:45

Ei
Nellix
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja NGT » 18 Kesä 2007 04:08

Ei. Jos ei sit seläntakana puhuta paskaa?!
NGT
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja Mindy » 21 Kesä 2007 21:08

Ei oikeastaan kiusata. Tai siinämäärin, että kettuillaan, jos me kerrotaan jostain keikasta koulussa niin eräs ärsyttävä typykkä luokaltani on aina, että ihQ Jussi tai ihQ Teemu. Ei se oikeastaan mua haittaa, koska tyttö tekee sen vain sen takia, että näyttää muille olevansa kova. Istuttiin matikan luokassa vierekkäin ja silloin se kyllä kuuntelee ja kyseleekin Uniklubista, että siitä se ihQ Uniklubi.

Vähän tuntuu, että vaikka tykkäisin jostain muusta bändistä, juttu olisi sama. Eihän sitä nyt voi sanoa, että "joo, onhan Uniklubi ihan hyvä" Eijeij, kyllä sitä nyt kuuluu vähän mollata, te siitä kuitenkin tykkäätte.  ;D

Hauskaa myös se, että yksi poika luokaltani sanoo kerran, kun siinä juteltiin ja mainitsin jotain UKsta, että "Mikä vittu teihinkin on tullu, ku ootte niin mustaa niin mustaa."
Toi huvitti kyllä  :D

Mutta kyllä sitten oikeesti kivat keskustelut on tullut käytyä köksässä poikien kanssa.  ;D
Ah, maailma ilman poikia olis todella tylsyyttä.
Go girl, you're miss.
Mindy
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Jack Daniels » 08 Heinä 2007 21:59

No täällä päin misä mä asun ei kyllä paljon Uk-faneja näy...mä ja mun kamut
kyllä tykätään mut lähes kaikki mein tyhmässä lukiossa on niin Uniklubia vastaan ja haukkuu niitä homoiksi tai jotai p***aa. Että kiva.  >:( Ei mua kuitenkaan juuri kiusata Uk:n takia...ellei sitte katota nenän vartta pitkin...  :(
Viimeksi muokannut Jack Daniels päivämäärä 08 Heinä 2007 22:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Bella: How old are you?
Edward: 17.
Bella: How long have you been 17?
Edward: For awhile.
Jack Daniels
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Billy » 12 Heinä 2007 16:11

niin Uniklubia vastaan ja haukkuu niitä homoiksi tai jotai p***aa

^^ Kateellisten panettelua.  ::)
Billy

ViestiKirjoittaja nasku^ » 13 Heinä 2007 02:11

Itteäni ei oo koskaan Uniklubin takia kiusattu, mutta silti mua vaan potuttaa semmoset ihmiset, jotka semmosta tekevät. En oo koskaan ymmärtäny, mitä se on niiltä pois, jos joku tykkää Uniklubista tai mistä tahansa, josta he eivät itse pidä. Ei tietenkään kaikkien tarvi kaikesta tykätä ja mielipiteensä kullakin, mutta ei sitä tarvi musiikkimaun,pukeutumisen tai ylipäätään minkään takia kiusata tai ruveta haukkumaan. Itelle ei oo kukaan tullu koskaan ilmoittamaan, kuinka paska Uniklubi on, mutta mua lähinnä vaan naurattaa semmoset, jotka tulee aivan tosissaan pätänsä aukomaan. Tottakai jokainen saa kertoa mielipiteensä, eikä kaikkea tarvi ottaa tosissaan, mutta sellainen paskan puhuminen on vaan niin naurettavaa.

Ite ainaki voin kulkea hyvillä mielin Uniklubin huppari päällä, miks en vois? Eikä mua tosiaankaan edes kiinnosta, mitä joku muu ajattelee. Se on sen mielipide ja mun on mun. Riittää ku tiedän, mistä itse pidän ja toivottavasti muutki älyäis sen.
Viimeksi muokannut nasku^ päivämäärä 10 Tammi 2008 21:33, muokattu yhteensä 1 kerran
~ I will leave with these words I never got to say to you
nasku^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Nipsunen » 14 Heinä 2007 00:11

Nojoo, onhan sitä vähäsen kiusattu.. Perhe lähinnä kiusottelee, eikä mua sinänsä kiusata, mulle vaa haukutaan mun lempibändii, mut ei sekää oo yhtään hauskaa.. Mun luokalla oli ennen jopa jtn 7 UK fanii, nyt ne on vähentyny noin kahteen faniin plus neljään jotka sanoo "ihan okei". Melkeen kaikki loput 18 sitte vihaaki sitä.. En ihan oikeesti tunne ku yhen joka oikeesti diggailee Uniklubia kunnolla.. Joskus sitä ihmettelee et miten ne voi olla nii suosittuja ku faneja ei löydy ollenkaan. Tosi kiva ku kaikki haukkuu sen ihan lyttyyn. Mul on nyt kuiteski uus tekniikka hoidella ne jotka saa tietää et kuuntelen Uniklubia. Ku ne sanoo jtn tyyliin: "Kuunteletsä Uniklubii?? Siis hyi piiiiiip ku se on hirvee!", nii mä oon sanonu niille: "Sä voit vihata Uniklubia, mut jos kerran tiiät et mä tykkään siitä nii miks sun pitää sitä mulle haukkuu?!" Se on toistaiseksi tepsiny ja vetäny porukan ihan hiljaseks  ;D Siitäs saivat!! :P ;P
"Pitäkää huolta!"<> 3

Et sä pääse itseäsi karkuun, tyhjien kasvojesi suojaan...
Nipsunen
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Emotion » 16 Heinä 2007 23:37

Oon huomannu että kiusaaminen on nyt lisääntynyt.. :( Ennen ei paljoo mua kiusattu Uniklubin takia.. (Kuten aiemmin kirjoitin) Mutta nykyään saan kuulla heittoja.. "Uniklubi on p*ska" "Miten sä voit kuunnella tota homoklubia..?" "Ennen sä kuuntelit ihan hyvää musiikkia nyt tollasta paskaa kuten Uniklubia.." Siis voi j*malauta.. Mitä sitten vaikka kuuntelenkin.. Kyllä mie tiedän että ihmisillä on tietenkin omat mielipiteet mutta ei se silti oikeuta kiusaamaan tai haukkumaan toisen suosikkeja.. Se on vaan nii tyhmää.. En miekään lauo kellekkään mitään p*skaa niiden lempi bändeistä tai asioista.. Ihmisten pitäs oppia kunnioittaa toisiaan ja toisten mielipiteitä ja mieltymyksiä..   >:( :-/  (Mutta en mie tuota laske oikeestaan totakaan kiusaamiseksi.. Tuo on vaan sellaista turhanpäiväistä v*ttuilua, mutta se on sitäkin ärsyttävämpää..)
Viimeksi muokannut Emotion päivämäärä 16 Heinä 2007 23:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Emotion
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -unimies- » 01 Marras 2007 17:06

Kaikki meen luokkalaiset kiusaa mua enimmäksee Uniklubista.Kyllä siel muitaki löytyy jotka kummaksuu mun vaate tyylii ja muitaki juttui, ja mun huonees olevii julisteit ym. mitä kaikkee kamaa siellä on. :(
Sataa taas, päälle tämän kauniin maa.Uhmaa katseellaan.Ikkunaan, hei verhot kiinni laitetaan.Jäädään tänne, kahdestaan.Jumalat laulaa taas, ne taustoja huudetaan.Kaksin toteutetaan sairasta unelmaa...
-unimies-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja elisa^ » 04 Marras 2007 22:27

Ei mua koskaan Uniklubin takia oo kiusattu..
Parin muun bändin takia kyl on..
elisa^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja shamphuu » 11 Marras 2007 20:42

no on välil ollu pient v**** mutta mutta eipä oo enää ku moni niistä haukkujista on ite nykyään uniklubifaneja :D
shamphuu
Kiinni jään
Kiinni jään

EdellinenSeuraava

Paluu Bändi