Tosiaan rahaa kuluu suunnattomasti!! Mutta vain hyvään tarkoitukseen ;) Ja itse olen alkanut ajatella tätä maailmaa ja alkanut kirjoitella biisejä ja myöskin kitara on tullut läheiseksi! Nykyään musiikkia ilman ei voi elää! Olen saanut PALJON ihania ja rakkaita ystäviä keikoilta ja netistä faniuden kautta.

Kiitos teille pojat mahtavista biiseistä! Moni kappaleista kertoo juuri niin kuin minun elämästä ja niihin on helppo samaistua. Muutenkin kuuntelen melkein aina jonkun Uniklubi veisun "tuutulauluna", ennen kuin rupeen nukkumaan. Tulee jotenkin "rauhallinen" olo, vaikka eihän Uniklubin suurin osa biiseistä mitään rauhallisia silleen ole. Mutta hyvä mieli silleen tulee, kun jonku biisin kuuntelee ennen nukkumaan menoo. Eilen kuuntelin Kauniit-biisin, kun ei ole sitä tullut kuunneltuu aikasemmin ja ihanasti kyllä sen jälkiin uni tuli! 

ostan lehtiä enemmän, itken enemmän, nauran enemmän, oon saanu uusia kavereita, huone on muuttunu täysin, käyn keikoilla.
sillee<3

!
!
!

Siis rakastan!Tietääks muutne kukan et onko tänä vuonna tulos tampereelle keikkaa?(siis 06) Mut jos ei ni meen mänttää maaliskuussa.
Siis et keikoille aina kun mahdollista, Uniklubin musiikkia kuuntelen usein.. tottakai. Kaikki tv-jutut ja radio-jutut tietenkin kuuntelen / katson ja nauhotan jos vaan pystyn. Ja kai se silleen piristää et jos vaikka on keikka tulossa niin sitä oottaa ja jaksaa paremmin.. Heh. <3

Ehkä jollain tapaa.
Uniklubi sai mut tajuamaan keikkojen mahtavuuden. Uniklubin myötä olen alkanut kuuntelemaan entistä enemmän musiikkia, ja olen myös oppinut paljon omasta musiikkimaustani; mistä tykkään, mistä en ja miksi. Uniklubin takia vietän huomattavasti enemmän aikaa netissä kuin ennen.
Ehkä olen muuttunut jollain tavalla myös onnellisemmaksi: keikkojen ja levyjen odottaminen on mukavaa, ja niitä ajatellessa ja muistellessa kaikki ankea haihtuu takuuvarmasti mielestä!

heh...
Huomasin niiden tuovan iloa mun elämään, Sit just keikat ja uudet kaverit, Uudet kokemukset ja nykyään oon huomannu äitini kans tulee riitoja just nuitsa kaikista keikka kuskailuista ja että yks keikka saa riittää - ja mullehan se ei tod. riitä
Mutta, eiköhän tuo äiti joskus hyväksy tonkin tosi asian et uniklubi on nyt mulle kaikki kaikessa. I hope So.. ::)
Enemmän puhumisen aiheita?:D

))
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa