Onko Uniklubi muuttanut elämäänne?

Jutut bändistä ja sen jäsenistä

Re: Onks Uniklubi muuttanu teidän elämää?

ViestiKirjoittaja Vviivy » 04 Joulu 2005 18:36

Mulla on musiikkimaku muuttunut tosi paljon Uniklubin myötä. Sillon kun innostuin Uniklubista, kuuntelin vielä Gimmeliä ym. x'D *nolo* Mut sit Uniklubin myötä Gimmel ja muu paska häipy ja aloin tykkään esim. Negativesta ja monesta muusta. Ja on se myös mun ulkonäköä muuttanut, pinkit vaatteet on saanu lentää roskikseen.

Kukas id.. siis ihana tuo klubiuniklubi on? ':D
Pidä kiinni siitä mitä et koskaan saa.
Vviivy
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Grove_Smock » 26 Joulu 2005 04:30

Musamaku ja ulkonäkö lähinnä. Musa on vaikuttanu kyllä kaikkeen, mitä teen. Hankala sanoo, mihin on varsinaisesti vaikuttanu, mihin ei.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus, vain hetki kun sen saisin katoamaan. Vaikka maailma eteeni polvistuisi, sen vain saisin palamaan. Ja huomenna, taas huomenna, olen surullinen.
Grove_Smock
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja Pate^ » 26 Joulu 2005 14:18

Onhan se ehkä vähän..mutta hyvään suuntaan!!  :)
Tahtoisin näyttää sulle auringon
Kantaa sut pois taakse mustan verhon
Sun täytyy vaan irrottaa
Viedä sut pois tahtoisin
Pate^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja mustakynsi » 26 Joulu 2005 15:36

on uniklubi jollan taval muuttanu koska oon alkanu uskoo itteeni ja tiiän et rakastan musiikkii ihan hirveesti ja keikat on niitä hetkii jollon tietää et ei oo ainoo joka jaksaa käydä keikoil....oon pysty myös selviimään ikävistä jutuista ku oon kuunnellu uniklubin aivan ihanaa musaa...muuta en voi enää sanoo...
"Kun nukun itkuuni toivon että jää edes kauniin kukan nimi tänne elämään.."<3
mustakynsi
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Krista » 26 Joulu 2005 16:23

Uniklubi on muuttanut elämäni täysin!! Musta muuttui tämmönen höperö :D Tosiaan rahaa kuluu suunnattomasti!! Mutta vain hyvään tarkoitukseen  ;) Ja itse olen alkanut ajatella tätä maailmaa ja alkanut kirjoitella biisejä ja myöskin kitara on tullut läheiseksi!  Nykyään musiikkia ilman ei voi elää! Olen saanut PALJON ihania ja rakkaita ystäviä keikoilta ja netistä faniuden kautta.
It's so easy, so fucking easy!
Krista
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Scully » 26 Joulu 2005 16:44

Joo, parista kappaleesta tai oikeastaan useammastakin olen saanut lisää voimia jaksamaan eteenpäin elämässä! :) Kiitos teille pojat mahtavista biiseistä! Moni kappaleista kertoo juuri niin kuin minun elämästä ja niihin on helppo samaistua. Muutenkin kuuntelen melkein aina jonkun Uniklubi veisun "tuutulauluna", ennen kuin rupeen nukkumaan. Tulee jotenkin "rauhallinen" olo, vaikka eihän Uniklubin suurin osa biiseistä mitään rauhallisia silleen ole. Mutta hyvä mieli silleen tulee, kun jonku biisin kuuntelee ennen nukkumaan menoo. Eilen kuuntelin Kauniit-biisin, kun ei ole sitä tullut kuunneltuu aikasemmin ja ihanasti kyllä sen jälkiin uni tuli! :)
Ehkä mä myös jotenkin uskon enemmän itseeni, kun oon noita Uniklubin biisejä kuunnellu, jotenkin vaan tullut sellanen vahva olo niitä kuunnellessa. En osaa selittää tarkemmin. :)
Mun pieni rokkisydän ei tahdo rauhoittua.<>3

Mä en todellakaan tiedä, mitä sydämeni haluaa, se vain kulkee ympäriinsä ja tekee mitä tahtoo.

Michael <>3 Maria
Scully
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Emilia_ » 13 Tammi 2006 01:20

On se kivasti muuttanut. Musiikki on todellatodella hyvää ja on sillälailla ihanan kivoja. Nauran, itken, hypin enemmän kun ennen. Tyyli on muuttun aivan erilaiseksi. =)
Viimeksi muokannut Emilia_ päivämäärä 11 Kesä 2006 20:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Emilia_

ViestiKirjoittaja jannerocks » 13 Tammi 2006 10:12

No ei mitenkään isosti. On kiva kattoo seinälle kun näkee ihanii poikia siellä poseeraamassa:) Haluun kiittää Uniklubii mahtavasta musiikista ja Emilia_:lle terkkuja!
jannerocks

ViestiKirjoittaja Henkkuuu » 13 Tammi 2006 17:34

On muuttanu. :) ostan lehtiä enemmän, itken enemmän, nauran enemmän, oon saanu uusia kavereita, huone on muuttunu täysin, käyn keikoilla. :D sillee<3
Henkkuuu
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja rock_angele » 17 Tammi 2006 15:24

no onhan se..............

esim. oon nyt vähän pirteempi ja toiseks oon saanu kauheesti kavereita jota oon tavannu keikoilla : )
ja en oo enää se tylsä vanha ihminen.
ja kaikki kiitos kuuluu UNIKLUBILLE!!!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!<3<3<3<3<3
rock_angele
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Mysorrow. » 17 Tammi 2006 15:59

Kyl se on jonkin verran.
Mysorrow.
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja kiki » 19 Tammi 2006 18:44

joo on uskallin kerranki värjätä mustan tuka mistä oon haaveillu jo kauan :D!
Ja biisit on opettanu mulle asioita kun niitä kuuntelee tarkemmin saa paljon irti ;)!
Ja yks bändi taas lisää joka keikoille mennä ettei tarvii kotona nyhjätä :-*!
älä kuse toisen niskaan ja väitä että ulkona sataa vettä!!
kiki
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja anju » 19 Tammi 2006 19:08

Paljonkin.  :)  Ennen lähinnä sokkoilin ympäriinsä diggaillen vähän kaikkea mitä mieleen tuli, nyt pystyn sanomaan mistä pidän. On tosi mukavaa kun ihmiset koulussa ja harrastuksissa jotka ovat kiinnostuneita Uniklubista, tulevat juttelemaan, kun ovat saaneet jostakin tietää, että toi tyyppi tykkää Uniklubista. Siitä tutustuu paljon monenlaisiin ihmisiin.  ;)
Kehä-albumi on kyllä soinut kotona raivostumisen partaalle...Kuten Henkkuuu kirjoitti: itken enemmän, nauran enemmän. Pätee sama juttu. En enää ole niin ujo, luotan enemmän moniin asioihin ja osaan nauraa erilaisille asioille. En ole päässyt keikoille, koska keikat ovat kaukana, mutta on kyllähän täällä foorumissakin faneja tapaa.  :D

Paljonkin.  :)
Viimeksi muokannut anju päivämäärä 19 Tammi 2006 19:09, muokattu yhteensä 1 kerran
[ch9829]  REFUSE TO BE USUAL  [ch9829]
anju
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Honey-Beibe » 19 Tammi 2006 20:11

MUN ELÄMÄN AINAKIN ON SE BÄNDI ON NIIN IHANA! :D
Honey-Beibe
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja epatus » 19 Tammi 2006 20:17

MUn elämän on!Siis Uniklubi on niin ihana ett mun huone ja pulpetti koulus on täynnä uniklubin kuvia!<3 :) Siis rakastan!Tietääks muutne kukan et onko tänä vuonna tulos tampereelle keikkaa?(siis 06) Mut jos ei ni meen mänttää maaliskuussa.
epatus
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ||wind|| » 20 Tammi 2006 17:09

On se muuttanu. Ja missään nimessä ei huonompaan suuntaan ;D Siis et keikoille aina kun mahdollista, Uniklubin musiikkia kuuntelen usein.. tottakai. Kaikki tv-jutut ja radio-jutut tietenkin kuuntelen / katson ja nauhotan jos vaan pystyn. Ja kai se silleen piristää et jos vaikka on keikka tulossa niin sitä oottaa ja jaksaa paremmin.. Heh. <3
I'm gonna win back what I've lost.
||wind||
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja No_End » 20 Tammi 2006 19:30

Niin, kyllä se on varmasti jotenkin vaikuttanut. Ja tuon ^^ tytön kanssa on varmasti tullut vietettyä enemmän aikaa näin, kun molemmat pitävät Uniklubista, yksi `yhteinen juttu` enemmän. :)
Viimeksi muokannut No_End päivämäärä 20 Tammi 2006 19:31, muokattu yhteensä 1 kerran
No_End
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Morwen » 24 Tammi 2006 21:49

Eipä oikeastaan. Negative ja 69Eyes enemmänkin.
Just wrap your troubles in dreams, it ain't that hard it seems.
Morwen
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Romanssi^ » 25 Tammi 2006 18:56

Kyllä se Uniklubi on mun elämää muuttanut paljonkin. Niinku jotkut on jo sanonu.. ostan enemmän lehtiä ja käyn enemmän keikoilla, tai ainakin yritän aina päästä keikoille :)
Muutenkin, Uniklubi on tehny mut jotenkin itsevarmemmaks. Mulla on jotain ajateltavaa koko ajan, Uniklubiin menee suurin osa mun päivistä, tietysti <3
Mä itken enemmän, UK:n poikien perään.
Ja nykyään mä en puhu melkein muusta ku Uniklubista, vaikka ketään ei kiinnostakaan mun höpinät täällä, mut eipäs se mua haittaa.
On Uniklubi tietysti muuttanu mun elämää, ja todellakin vaan parempaan puoleen :)
~*Me ollaan Uniklubi ja te kuuntelette Mix-lehdee.*~
~*Mix-lehti on ehkä kovin lehti kaikista. *~

<>33 Uniklubia rakastan, nyt, aina ja ikuisesti! <>33
Romanssi^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Charlene » 26 Tammi 2006 15:56

Ehkä jollain tapaa.
Uniklubi sai mut tajuamaan keikkojen mahtavuuden. Uniklubin myötä olen alkanut kuuntelemaan entistä enemmän musiikkia, ja olen myös oppinut paljon omasta musiikkimaustani; mistä tykkään, mistä en ja miksi. Uniklubin takia vietän huomattavasti enemmän aikaa netissä kuin ennen.
Ehkä olen muuttunut jollain tavalla myös onnellisemmaksi: keikkojen ja levyjen odottaminen on mukavaa, ja niitä ajatellessa ja muistellessa kaikki ankea haihtuu takuuvarmasti mielestä!
Joka päivä on sun, joka päivä on mun
Joka päivä on sun jos tahdot niin
Mitä ikinä teet, minne ikinä meet
Se on vain sun <>3
Charlene
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja aija-M » 26 Tammi 2006 16:16

Ehkä jollain tapaa.
Uniklubi sai mut tajuamaan keikkojen mahtavuuden. Uniklubin myötä olen alkanut kuuntelemaan entistä enemmän musiikkia, ja olen myös oppinut paljon omasta musiikkimaustani; mistä tykkään, mistä en ja miksi. Uniklubin takia vietän huomattavasti enemmän aikaa netissä kuin ennen.
Ehkä olen muuttunut jollain tavalla myös onnellisemmaksi: keikkojen ja levyjen odottaminen on mukavaa, ja niitä ajatellessa ja muistellessa kaikki ankea haihtuu takuuvarmasti mielestä!

Mulla sama "ongelma" kuin Charlenella. Että näin. Keikoille en ole ehtinyt, mutta olen kuullut että odotus kannattaa =)
Kuvastani Uneen, Minä Elän Vieläkin. <>3
aija-M
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Nelli » 28 Tammi 2006 00:59

Olen alkanut käydä enemmän keikoilla. Ja keikoilla olen tutustunut melken aina uusiin ihaniin ihmisiin.
se ei olekaan niin.
Nelli
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Joan » 06 Helmi 2006 17:11

no tavallaan...Ostan kaikki lehdet jossa pojat on ja katson /kuuntelen ohjelmat jossa uniklubi on ja kaverin kanssa aina katsotaan jos jossain näkyisi rokki poikija! :)
Jos et elä nyt, niin milloin?
Joan
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja migli » 06 Helmi 2006 17:16

Mun kaverin kans jos ollaan esim. kaupungilla ni katellaan näkyykö rokkari poikia,ostan kaikki lehet missä on uniklubista juttua...ja nauhotan telkkarista jutut missä ne esiintyy. rokkareista on tullu mulle ja mun kaverille pakkomielle  ;) :D heh...
migli
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Nanna^^ » 06 Helmi 2006 17:40

No elämän halua tullu tietty enemmän, jos noin voi ees sanoo..??  :-/ Mut vaikka se on vaan bändi ja pojat tuntemattomia hyypiöitä :D Huomasin niiden tuovan iloa mun elämään, Sit just keikat ja uudet kaverit, Uudet kokemukset ja nykyään oon huomannu äitini kans tulee riitoja just nuitsa kaikista keikka kuskailuista ja että yks keikka saa riittää - ja mullehan se ei tod. riitä :D Mutta, eiköhän tuo  äiti joskus hyväksy tonkin tosi asian et uniklubi on nyt mulle kaikki kaikessa. I hope So..  ::)

Ja mitäs muuta..?? :D Enemmän puhumisen aiheita?:D
..Menneisyys liikaa painaa...
Nanna^^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja myrkky » 11 Helmi 2006 14:14

on muuttanu ja parempaan suuntaan, jos ei ois uniklubia niin en tiiä mitä tekisin...
Sä olet näitten katujen kaunein prinsessa.
myrkky
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja silence- » 07 Maalis 2006 14:05

Kyllä on muuttunu. Sillon ku se Rakkautta ja Piikkilankaa levy ilmesty, sain sen joululahjaks, mut en kuunnellu sitä paljoa, ja unohdin uk:n aika pian,mutta nyt se on VASTA viime vuonna, joskus syksyllä tullu takas ,tai siis mulle sellanen uk -villitys. <3 ;D  Viime marraskuus olin vasta ekan kerran poikien keikalla. :/ Ja nykyään en voi elää ilman uniklubia. Mulla soi joooka hetki uniklubia, jos ei koulus pysty uk:ta kuunnella, nii sit se soi mulla vaan omis korvis. Ahih. ;>

Mä en tiedä missä olisin tai mitä tekisin, jos uniklubia ei olisi olemas.Kiitos siitä pojille, että olette olemas. :D
'One sound, one love
Something you should think of
We press charge
you press find
Find out my piece of mind.'
silence-
Olemme yhtä
Olemme yhtä

ViestiKirjoittaja -nnakki » 09 Maalis 2006 19:08

Jep.
Nykyään puhun aina Uniklubista ja kirjoitan sitä joka paikkaan vihkoihin yms.. Kuuntelen enemmän musiikkia kuin ennen. Olen täällä foorumissa paljon joten koneella tulee oltua enemmän. Yritän tunkea aina keikoille ja etsin kaikista lehdistä Uniklubi jutut.
Viimeksi muokannut -nnakki päivämäärä 09 Maalis 2006 19:09, muokattu yhteensä 1 kerran
siitä viis, mä olen onnellinen<>3
-nnakki
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja Typerrys » 09 Maalis 2006 20:29

Rahaa kuluu enempi, mut se on sen arvoista.
Uniklubi on vaikuttanut myös siten, että mun naamaan on meikkiä
ilmestyny. Vaik hyö ei enää juuri meikkaa, nii mulla on kajaalit silmien ympäril
yhä. Koska tykkään niistä.

Olen saanut myös uusia ystäviä, kiitos siitä. <:
Ja mä juoksen sun kanssasi,
jos avaat mulle silmäsi
ja enää ei tarvii hengittää.
Typerrys
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Memory » 09 Maalis 2006 23:25

On todella paljon!
Vaatetus: Heti teki mieli alkaa käyttää kauheasti mustaa!!Ja kaikkia erikoisia yhdistelmiä.(mutta en ole liian Ernu (=erinlainen nuori ;D))
Ja sitten kuunteen nyt ihan hulluna sitä.

Ja kavereitakin tietty!! KIITOS IHANAN UNIKLUBIN<3
tunnen siipiesi pehmeän
hipaisun aamun kirkkaassa valossa,
kun sinut viereeni saan,
et pääse pois ollenkaan,
et lennä enää milloinkaan
Memory
Kiinni jään
Kiinni jään

EdellinenSeuraava

Paluu Bändi