Jussin ääni

Keskustelua Uniklubin musiikista

Re: Jussin ääni

ViestiKirjoittaja Roxxy » 16 Touko 2008 15:43

Jotain sanoinkuvailemattoman kaunista! <3
Roxxy

ViestiKirjoittaja Tude » 27 Joulu 2008 13:33

Yhdyn kaikkiin edellisiin :D jussin ääni on mahtava ja toisissa tilanteissa herkkä ja toisissa niin rock kuin tarvittankin ;) ääni on kehittynyt tositosi paljon rjp levystä,jos vertaa vaikka luotisateeseen.
Pystyy tekemään erilaisia juttuja äänellään,mikä on tosi hienoa  :)

Siis,Jussin ääni on yksinkertaisesti ihana  :D<3
too tired to fight and yet too scared to run
Tude
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja taikaponi » 04 Tammi 2009 23:29

Aaahh. Rakastan Jussin ääntä, tosin kyllä vihaankin sitä. Joskus on meinaan sellanen olo, että eihän tuo jätkä osaa laulaa sitten ollenkaan, mut sitten ku oon taas paremmalla tuulella, ni kuunnellessa on ihan sulaa vahaa.

Ja tosiaan, kyllä sen ääni on kehittynyt ihan mielettömästi. Satunnaisesti kuuntelevat eivät sitä ehkä huomaa, kun eivät niin paljoa kuule, mutta kun kuuntelee putkeen monta biisiä ( kuten minä itse usein teen ), sen todellakin huomaa. Esim. kun vertaa Rakkautta Ja Piikkilankaa- ja Luotisade -biisejä. En osaa selittää tätä, mutta jokainen toivottavasti ymmärtää miten tarkoitan. :--D
Bang bang, we're beautiful and dirty rich.
Bang bang, we're beautiful and dirty rich.
taikaponi
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja silvestra » 06 Tammi 2010 04:23

Pakko ny heittää lusikka tähän(kin) soppaan. Satuinpa kattomaan Youtubesta sen Pitkä kuuma kesä -pätkän ku pojat veivas Sukkula Veenukseen (tiiän, myöhäisherännäinen...) ja voi Chrysler, mä sanon. Oon jossain aikasemminkin kyllä kuullu ku Jussi huutaa, mut toi vei jalat alta.

Pitää mainita myös toi Olemme yhtä -live (se KMMA-sinkun b-puoli), jota on tullu kuunneltua aika paljon täs viime aikoina. Jussin ääni siinä on jotain... En tiiä millä sanalla mä sitä kuvaisin, mut perhana, kylmät väreet menee joka kerta ku kuuntelen sen. Saman reaktion saa aikaan myös Jäämaisema, johon oon tykästyny ihan pirusti. (Taino, tähän kohtaan vois luetella melkeen kaikki uusimman levyn biisit, mutta.)

Et joo. Kyllähä Jussin ääni on kehittyny älyttömästi esim. RjP-ajoista, eikä siitä pääse mihkään et toi mies vaan... osaa. Toimii niin hyvin sekä nopeissa että hitaissa biiseissä, ja se tunne mikä Jussin lauluissa kuuluu nii ai saakeli.

Menipähä ylistämiseksi. (Tosin kirjotan tätä silmät ristissä ja tälläki hetkellä soi Unimukia, joten antakaa anteeksi. :D) Sen se vaatii joskus.
"Jerk."
"Bitch."

yeah you bleed just to know you're alive
http://www.backstagerockshop.com
silvestra
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Miira » 06 Tammi 2010 19:04

Jussilla on ihan uskomaton ääni. Se pääsee jumalattoman korkealle, mut silti myös tosi alas. Jussi osaa tehä äänellänsä muutakin kun vain laulaa biisin läpi (Sukkula Veenukseen, keikoilla jotain omia sovituksia jne). Kyllähän varmasti jokainen osaisi lauleskella puhtaasti biisin läpi, jos vain harjoittelee. Jussin laulamisessa on paljon muutakin, kun pelkkää hienon kuuloista lauleskelua... Okei luovutan, en mä osaa selittää. :D Sillä vaan on hieno ääni jota se osaa käyttää, sillai yksinkertaisesti selitettynä.

Kyllä sitä usein alkaa hymyilyttämään, itkettämään, tulee kylmänväreet, alkaa pompituttamaan ja itsekin haluaa laulaa mukana, kun Jussi laulaa. Sen ääni sopii täydellisesti Uniklubin biiseihin, se on sellane ... rock! :D

Kyllä mä tykkään Jussin äänestä ihan mielettömästi. Se tais olla se juttu, mikä sai mut tutustuun enemmän Uniklubiin. Nykyään tää bändi kyl merkitsee mulle paljon muutakin, kun vaan että "Jussilla on makee ääni". Ja onhan Jussi kehittynytkin, kyllä sitä huomaa selvän eron kun kuuntelee RJP:tä ja sen jälkeen vaikka Kukkaa. (:

Mua iha jännittää, et kuinka paljon Jussi on kehittynyt biisien teossa, live-esiintymisessä ja laulamisessa vaikkapa kolmen tai neljän vuoden päästä. (:
Viimeksi muokannut Miira päivämäärä 06 Tammi 2010 19:04, muokattu yhteensä 1 kerran
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Miira
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Loneshout » 24 Maalis 2010 19:30

^^tuo on ihan totta. meinasin jo alkaa itekki selittämää, mut en sitte viitti ku ei siitä mitää tolkkua sais :---D mut Jussin ääni on kyl jotain niin uskomatonta.
Sä olet liian lähellä
nähdäksesi miten mun maailma toimii
Helpompi juosta ois perässä
ja nähdä kun mun maailma rappeutuu
Ja kun mä juoksen takaisin sun luo
Loneshout
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja oonnaa » 03 Huhti 2010 21:02

Pakko ny heittää lusikka tähän(kin) soppaan. Satuinpa kattomaan Youtubesta sen Pitkä kuuma kesä -pätkän ku pojat veivas Sukkula Veenukseen (tiiän, myöhäisherännäinen...) ja voi Chrysler, mä sanon. Oon jossain aikasemminkin kyllä kuullu ku Jussi huutaa, mut toi vei jalat alta.

Pitää mainita myös toi Olemme yhtä -live (se KMMA-sinkun b-puoli), jota on tullu kuunneltua aika paljon täs viime aikoina. Jussin ääni siinä on jotain... En tiiä millä sanalla mä sitä kuvaisin, mut perhana, kylmät väreet menee joka kerta ku kuuntelen sen. Saman reaktion saa aikaan myös Jäämaisema, johon oon tykästyny ihan pirusti. (Taino, tähän kohtaan vois luetella melkeen kaikki uusimman levyn biisit, mutta.)

Et joo. Kyllähä Jussin ääni on kehittyny älyttömästi esim. RjP-ajoista, eikä siitä pääse mihkään et toi mies vaan... osaa. Toimii niin hyvin sekä nopeissa että hitaissa biiseissä, ja se tunne mikä Jussin lauluissa kuuluu nii ai saakeli.

Menipähä ylistämiseksi. (Tosin kirjotan tätä silmät ristissä ja tälläki hetkellä soi Unimukia, joten antakaa anteeksi. :D) Sen se vaatii joskus.

aika lailla samaa asiaa minäkin ajattelen (:
oonnaa
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Miira » 05 Huhti 2010 21:27

Jussin äänessä on varmaan hienointa se, kun kuulostaa, että se murtuisi ihan just, mutta silti se kestää niin jumalattoman hyvin. Siin on jotain niin vahvaa ja herkkää samaan aikaan, että iha itkettää.
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Miira
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Millah_vnus » 30 Loka 2010 22:45

kerrassaan ihana ääni :)
Millah_vnus
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja dahlia-angelina » 31 Loka 2010 11:11

jussilla kaunis ja sensuelli ääni. saa vaikka ukko nooaa laulaa ja minulle kieli roikkuu polvissa.
dahlia-angelina
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja icanthearurscreaming » 31 Loka 2010 20:39

jussin ääni on jotain sanoinkuvailemattoman kaunista.
se saa mut samaan aikaan hymyilemään ja itkemään.
mä en edes osaa selittää kuinka paljon rakastan sitä ääntä, se on uniikki, täydellinen ja satoja muita asioita !
uniklubi ei olis yhtään mitään ilman jussin ääntä.
icanthearurscreaming
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ullanen » 04 Elo 2011 18:08

Käheys on nimenomaan seksikästä ;)
ullanen
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Quiet_Forever » 06 Elo 2011 19:57

Rakastan Jussin ääntä!<33<3
Niin kaukana oot minusta
olen rikki kuin
lasi lyöty raudalla
Sä et tajua kuinka vituttaa

Kyyneleet mun silmiäni väsyttää
viilenee ja hengitys höyryää

Yöt mietin miks sä meet
tuska viiltää
miksi tunnen sen
Quiet_Forever
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Rride » 27 Elo 2011 14:40

icanthearurscreaming kirjoitti:jussin ääni on jotain sanoinkuvailemattoman kaunista.
se saa mut samaan aikaan hymyilemään ja itkemään.
mä en edes osaa selittää kuinka paljon rakastan sitä ääntä, se on uniikki, täydellinen ja satoja muita asioita !
uniklubi ei olis yhtään mitään ilman jussin ääntä.

veit sanat mun suustani!!
There's just too much that time cannot erase.
Rride
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja 100%uniklubifani » 03 Helmi 2012 13:37

mun mielest jussin ääni on mahtava. ja mä aina kin saan siitä hervotomat kylmät väreet. i love jussi<3
I`m sorry... but I LOVE YOU <3
tiedän ettet pidä minusta... mutta silti RAKASTAN SINUA !!!
100%uniklubifani
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja uniklubifani98 » 03 Helmi 2012 19:18

Minusta jussin ääni on jotain aivan mahtavaa varsinkin kappaleessa aika mustaa muistot jussin ääni soi niin ihanasti. olen samaa mieltä teidän kanssanne jotka saatte jussin äänest kylmii väreit. ::) mäkin saan Aina kun kuuntelen tunnit kappaletta silmät kostuu kun se saa ajatukset lentämään ja muistot mieleen ja sit viel loppuun et I LOVE UNIKLUBI!
Uniklubi on universumin paras pändi!
uniklubifani98
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja 100%uniklubifani » 06 Helmi 2012 16:12

jussin ääni.
fantastinen ääni joka saa aikaan kylmätväreet. :D
jussin ääni sopii kappaleeseen kuin kappaleeseen. ja aina nuotilleen. :o no ainakin melkein aina.
mä en ymmärrä miten se tekee sen se ääni on vaan niin taivaasta. :D

jussi ja jussin ääni super hyvä yhdistelmä :D !
Viimeksi muokannut 100%uniklubifani päivämäärä 12 Maalis 2012 16:14, muokattu yhteensä 1 kerran
100%uniklubifani
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja uniklubifani98 » 07 Helmi 2012 18:30

itseni mielestä jussin ääni on yhdistelmä ensinnäkin harjaantunutta laulu taitoa ja muutenkin hyvää äänen hallintaa.
oli kappale mikä tahansa jussin ääni sopii siihen.
Aina jos vain kuvittelenkin että koko uniklubi ilmestyy eteeni tyhjästä ja että joutuisin katsomaan jussia silmiin Minulle tulee paniikki.
Yhtenä päivänä koulussa kun kuvittelin jussin meidänluokan open paikalle oli tipalla etten pökrännyt paikalleni.
ja takaisin siihen ääneen jos jussin ääntä pitäisi kuvata sanoin se olisi taivaallinen,tarun omainen ja kertakaikkisen upea. :D :D :D :D
uniklubifani98
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja uniklubifani98 » 25 Helmi 2012 18:59

Jussin äänes todellakin on jotain taikaa se on niin ihana.
usein uniklubii kuunnelles meen ihan kanan lihalle ja selässä virtaa kylmiä väreitä tunti tolkulla.'
Jussin ääni rauhottaa ja tulee turvallinen olo .
Mulle tulee jussin äänest sellanen seis olo sitä ihan itsekkin pysähtyy ja uppoutuu omiin ajatuksiinsa.
Kerran kun olin ajatuksissani ja kuuntelin uniklubii niin pikkusiskoni tuli koputtamaan ovelle ja mä pelästyin ihan julmetusti.
mut nyt pitää lopettaa ja keskittyy se ei lähde pois kappaleen kuunteluun. :)
uniklubifani98
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja 100%uniklubifani » 29 Maalis 2012 14:25

muutes tuli täässä mieleen kun ekan kerran kuulin jussin äänen oli niinku:
-oks toi robotti? ei ihmisestä voi lähtee noin mageet saundii.
mutta nytpä tiedän että voi.eikä mistä tahansa ihmisestä vaan nimen omaan jussista. :D
jussista lähtee magein saudi minkä oon koskaan kuulu.

jusulle terkkuja<3
100%uniklubifani
Kiinni jään
Kiinni jään

Edellinen

Paluu Musiikki