jussin ääni on mahtava ja toisissa tilanteissa herkkä ja toisissa niin rock kuin tarvittankin
ääni on kehittynyt tositosi paljon rjp levystä,jos vertaa vaikka luotisateeseen.

) Sen se vaatii joskus.

Sillä vaan on hieno ääni jota se osaa käyttää, sillai yksinkertaisesti selitettynä.

Pakko ny heittää lusikka tähän(kin) soppaan. Satuinpa kattomaan Youtubesta sen Pitkä kuuma kesä -pätkän ku pojat veivas Sukkula Veenukseen (tiiän, myöhäisherännäinen...) ja voi Chrysler, mä sanon. Oon jossain aikasemminkin kyllä kuullu ku Jussi huutaa, mut toi vei jalat alta.
Pitää mainita myös toi Olemme yhtä -live (se KMMA-sinkun b-puoli), jota on tullu kuunneltua aika paljon täs viime aikoina. Jussin ääni siinä on jotain... En tiiä millä sanalla mä sitä kuvaisin, mut perhana, kylmät väreet menee joka kerta ku kuuntelen sen. Saman reaktion saa aikaan myös Jäämaisema, johon oon tykästyny ihan pirusti. (Taino, tähän kohtaan vois luetella melkeen kaikki uusimman levyn biisit, mutta.)
Et joo. Kyllähä Jussin ääni on kehittyny älyttömästi esim. RjP-ajoista, eikä siitä pääse mihkään et toi mies vaan... osaa. Toimii niin hyvin sekä nopeissa että hitaissa biiseissä, ja se tunne mikä Jussin lauluissa kuuluu nii ai saakeli.
Menipähä ylistämiseksi. (Tosin kirjotan tätä silmät ristissä ja tälläki hetkellä soi Unimukia, joten antakaa anteeksi.) Sen se vaatii joskus.

icanthearurscreaming kirjoitti:jussin ääni on jotain sanoinkuvailemattoman kaunista.
se saa mut samaan aikaan hymyilemään ja itkemään.
mä en edes osaa selittää kuinka paljon rakastan sitä ääntä, se on uniikki, täydellinen ja satoja muita asioita !
uniklubi ei olis yhtään mitään ilman jussin ääntä.

mäkin saan Aina kun kuuntelen tunnit kappaletta silmät kostuu kun se saa ajatukset lentämään ja muistot mieleen ja sit viel loppuun et I LOVE UNIKLUBI!
no ainakin melkein aina.
!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa