Uniklubi studiossa 2010!

Valikoituja vanhoja keskusteluja. Vain lukumahdollisuus.

Re: Uniklubi studiossa 2010!

ViestiKirjoittaja Teemu » 23 Huhti 2010 17:42

Termos.

No niin. Kolme viikkoo hollolaa takana ja melkein valmista saatiin. Voin kertoo että tästä levystä oon kyllä ylpeä. Veikkaan että päräyttää. Me tiedotellaan myöhemmin tarkemmat tiedot levystä.

Hyvää kevättä,

-Teemu
Aijai.
Teemu
Uniklubi

ViestiKirjoittaja Loneshout » 23 Huhti 2010 19:24

Oi vitsi mahtavaa et ootte melkeen valmiiks saanu! Toi Teemun kommentti "Voin kertoo että tästä levystä oon kyllä ylpeä. Veikkaan että päräyttää." kohensi fiiliksiä ja odotuksia, tuli jotenki sellane fiilis et aijai et jotai hyvää odotellaan. (:
Sä olet liian lähellä
nähdäksesi miten mun maailma toimii
Helpompi juosta ois perässä
ja nähdä kun mun maailma rappeutuu
Ja kun mä juoksen takaisin sun luo
Loneshout
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Miira » 24 Huhti 2010 19:29

Joo o, kyl itelläkin odotukset ja fiilikset nousee ton Teemun kommentin takia. Tulis nyt jo toukokuu, et saatais ehkä jotain maistiaisia tulevasta... Mua ei edes keikkatauko vituta, kun tietää et hyvää settiä on tulossa.
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Miira
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Immu » 24 Huhti 2010 20:14

vähän nopeesti aika on kulunu ja nyt jo melkeen valmista. kyllä alkaa pikkuhiljaa jo kiinnostaa, mitä ootte saaneet aikaan.
ja toivon mukaan vielä joskus tulis kenties jotakin studiovideopäiväkirjamateriaalia (siinä meillä vasta yhdyssana!).. :)
last night i dreamt that somebody loved me,
no hope, but no harm
just another false alarm.
Immu
Lupa tuntea
Lupa tuntea

ViestiKirjoittaja uniklubi.fani... » 29 Huhti 2010 23:23

Onko tämä kalajoen keikka tarkoitettu k-18 käyttöön? Minulla on kova hinku päästä teitä katsomaan terveisin 16v poika oulaisten lähettyviltä.  ;) päivämäärä 2.7.2010?
uniklubi.fani...
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Loneshout » 30 Huhti 2010 00:13

^ ihan vinkkinä voit mennä tonne Keikat -osioon, sielä on topic tästä Kalajoen keikasta. Sinne ilmestyy tietoa että onko k18 sitteku vaan se tiedetään, mailia on laitettu eteenpäin että saatais tietää, joten seuraappa sitä topaa nii varmaa huomaat ku vaa tietoa tulee et onko ikärajaa (:
Sä olet liian lähellä
nähdäksesi miten mun maailma toimii
Helpompi juosta ois perässä
ja nähdä kun mun maailma rappeutuu
Ja kun mä juoksen takaisin sun luo
Loneshout
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja dahlia-angelina » 30 Huhti 2010 13:49

olin yhteydessä kalajoelle keikasta, joka on varmistettua ja luullakseni k-18 keikka kyseessä. majoitusta ei ole viihdekeskuksesssa saatavilla, missä keikka on, mutta käveluymatkan päässä on majoituspaikkoja. jotka tosin ovat aika kalliita. kannattaa kerätä kimppa ja varata 4 hengen huone tms niin tulee halvenmaksi. sinne keikalle on kyllä pakko jotenkin raahautua. on se jussikka niin murunen.
dahlia-angelina
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Sandrine » 05 Kesä 2010 19:55

koskas saadaan kuulla uutta materiaalia? keikoillako? koska levy näkee kauppojenhyllyn? odottavan aika on niin pitkä ja kaihoisa ja entiset levyt kohta soitettu puhki jo ;D
Sandrine
Moderator
Moderator

ViestiKirjoittaja Teemu » 06 Kesä 2010 15:00

Therve.

Tällä viikolla tehään valmiiks kappaleet, joista sinkku valitaan. Aikataulut on hieman muuttunut yllättäen. Loppukesästä sinklee ja syyskuussa platta. Mutta eiköhän suomen suvessa jo jotain uuttaki matskua soi. ;)

-Tese
Aijai.
Teemu
Uniklubi

ViestiKirjoittaja dahlia-angelina » 06 Kesä 2010 16:36

mukavaa, kun jaksat vastailla teemuseni. odottavan aika on vaan suunnattoman pitkä. mutta hyvää kannattaa aina odotella.
pistäkää nyt ainakin negativen levyä ja sinkkua parenmaksi, juukos? ::) nähdään kalajoella
dahlia-angelina
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ews » 08 Kesä 2010 01:05

mukavaa, kun jaksat vastailla teemuseni. odottavan aika on vaan suunnattoman pitkä. mutta hyvää kannattaa aina odotella.
pistäkää nyt ainakin negativen levyä ja sinkkua parenmaksi, juukos? ::) nähdään kalajoella

Hmmm, mun mielestä ei taida olla kovin vaikeeta tehä parempi levy ku Negativen uus (joo oon niiden fani mutta hyvin hyvin pettynyt uuteen levyyn). Tarkotitko samaa? :)

Mutta mulla on semmonen fiilis tän Uniklubin tulevan levyn suhteen että taitaa tulla aika hyvä  :D Mutta uuden levyn kiertuetta ootellessa <3 Haluisin kuulla jo noita uusia biisejä =D
[url=www.aadressit.com/rendezvous]Klick![/url]
ews
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -Kultakalat- » 08 Kesä 2010 01:15

Toivottavasti jämissä saataisiin kuulla jo edes vähän uutta matskua??? Innolla odotan mitä tuleman pitää.. ;)
PERUS;)
-Kultakalat-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja silvestra » 08 Kesä 2010 01:24

Tän tarkotus ei oo nyt loukata yhtään ketään, ja on tietty selvää että me kaikki odotellaan innolla tulevaa levyä ja infoa siitä. Mutta, tänne Musiikki-alueelle on jo perustettu tulevalle levylle oma topic nimellä Albumi nro. 5 (syyskuu 2010), missä siis voi ihan vapaasti hehkuttaa, spekuloida ja intoilla. Joten, ihan näin ystävällismielisenä ehdotuksena, oisko mahdollista että yritettäs pitää tää topic mahdollisimman siistinä niin, että poikien itsensä laittamat infot ja viestit löytyy helpommin? :>
"Jerk."
"Bitch."

yeah you bleed just to know you're alive
http://www.backstagerockshop.com
silvestra
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Teemu » 13 Kesä 2010 22:44

Noniin arvon ihmiset.

Jännitys tiivistyy. Alkuviikosta päätetään kappale, joka starttaa 5. levyn karkelot tän kesän aikana. Eli single #1. Eiköhän sitte pikkuhiljaa ala teillekki valkeneen mistä kaikessa on kyse.

-Teemu
Aijai.
Teemu
Uniklubi

ViestiKirjoittaja ciardha » 13 Kesä 2010 23:53

Kiitos Teemu kuulumisista!  
Sinkkua odotetaan innolla, eli kyllä tiivistyy jännitys myös meillekin :)
| www.translating-uniklubi.webs.com |

“It feels good to be awake, knowing others are asleep.
Makes you feel like the night is not for everyone, just a chosen few.”
[Joseph Morgan]
ciardha
Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla

ViestiKirjoittaja dahlia-angelina » 14 Kesä 2010 00:08

ihanaa kuulla, teemu. ikuisena romantikkona tietenkin kieli polvissa, nessupaketti kainalossa toivon sen ekan sinkun olevan balladi :'( vaikka, ei teiltä kyllä vielä ole yhteenkään biisiin pettynyt koskaan. aiheutin kotikaupungissani hiukan hämminkiä teidän takia, kun liikenneympyrässä ajaessani alkoi nova soittamaan näiden tähtien alla. autokin minulta raukalta sammui, kun niin fiilistelin vanhaakin biisiä :P
dahlia-angelina
Kiinni jään
Kiinni jään

Edellinen

Paluu Bändi & musiikki