Kultakalat -albumi

Keskustelua Uniklubin musiikista

Kultakalat -albumi

ViestiKirjoittaja silvestra » 16 Huhti 2010 01:23

Ajattelin, että tänne vois jo nyt alotella tällasen topicin nyt ku pojat on päivitelly studiosta kuulumisia aika hyvin. Eli täs topicissa vois fiilistellä ja pohtia tulevaa levyä, ja sitte sitä mukaa ku esim. levyn nimeä, sinkkua jne. paljastuu nii, no, kyllä te tiiätte. Eli siis periaatteessa vois jakaa myös omia odotuksia ja spekulointia levyn suhteen ja semmosta. Ja tällä tavoin toi Jussin starttaama studiopäiväkirjatopic pysyis tavallaan ikään kuin siistimpänä.

Eli tähän heti alkuun. Tuolta studiopäiväkirjastahan tosiaa paljastu jo muutaman rallin (työ)nimi, ja ainaki meikän mielestä vaikuttaa erittäin lupaavalta.

- Aikasi on nyt
- Hopea
- Ikuinen
- Silkkiin käärittyinä
- Sinä maalaat mieleni
- Valvekooma

Henk. koht. mä odotan ainakin tällä hetkellä aika jumalattomasti sitä, miltä toi Valvekooma-merkkinen ralli kuulostaa. Jotenki tulee aikas Apulanta-viba tosta biisin nimestä.

Samaten tää mitä Teemu totesi joskus aikasemmin että taitaa tulla "uniklubein levy" tähän mennessä - ajatuksia? Mulla itellä on sellanen fiilis, että sieltä tulee jotain aikas erilaista ku mikään mitä tähän mennessä on tullu, mutta et tietyllä tavalla palattais tavallaan juureksilleen, eli ehkäpä ois odotettavissa myös vaikutteita ekan levyn ajoilta tai mahdollisesti jo Pincenez-meiningeistä. Oli miten oli, aika kovat on odotukset joka tapauksessa.

Ensimmäinen sinkku on Aikasi on nyt, joka paukahtaa radiosoittoon YleX:llä to 1.7. klo 9:15!

// muoks. Päivitin otsikon ja noita Masan + Popgeen tarjoilemia uutisia.
Viimeksi muokannut silvestra päivämäärä 03 Loka 2010 19:30, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Jerk."
"Bitch."

yeah you bleed just to know you're alive
http://www.backstagerockshop.com
silvestra
Kiinni jään
Kiinni jään

Re: Albumi nro. 5 (syksy 2010)

ViestiKirjoittaja vera » 16 Huhti 2010 02:49

itse toivoisin synkkää levyä , ei vnus tyyppisiä kipaleita vaan jotain sellasta kuin kaksi kuvaa ja palvelija tai ehkä jotain maalailevaa , mutta kyllä odotus on suuri ja kaikki käy .. :)
vera
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja jnna- » 16 Huhti 2010 11:22

Mulla on rehellisesti sanoen aika kovat odotukset tuon uuen levyn suhteen. Varsinki just ku on sanottu että siitä olis tulossa uniklubein levy ikinä, niin jännitellen ja innoissani kyllä oottelen. Ja varsinki se thrash biisi... Oijoi.

Uusien biisien nimet ainaki kuulosta ihan hemmetin hienoilta. Varsinki tuo Silkkiin käärittyinä kuulosta sellaselta että voisin tykätä ja paljon. Mutta eihän sitä voi etukäteen tietää millasia ne biisit sitte on.

Muttah, oon kyllä tosi tosi tosi innoissani albuumista nro 5. :)
My my, hey hey
Rock'n'roll is here to stay
jnna-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Loneshout » 16 Huhti 2010 15:45

Innolla ootan uutta albumia, mut mun kohalla nää albumien odotukset on aina sekavaa aikaa. ootan niin sekavilla mielin et mitä jos tuleeki huonoja biisejä, et kaikki vanhan on hyviä mut jos uusista en tykkääkkään ja apua. en osaa selittää, mut kyl uskon et hyvä levy tulee, kuitenkin. (---:
Sä olet liian lähellä
nähdäksesi miten mun maailma toimii
Helpompi juosta ois perässä
ja nähdä kun mun maailma rappeutuu
Ja kun mä juoksen takaisin sun luo
Loneshout
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Miira » 17 Huhti 2010 21:48

Mul on kans aikasta suuret odotukset tältä levyltä. Odottelen innolla, et minkälaisia lyriikoita on jätkät kirjotellut ja tuleeko sieltä yhtään punkahtavaa settiä. Sit kans niitä hitaampia biisejä odotan, kun viimeks toi Kukka -biisi yllätti niin rajusti, et tuleekohan tältäkin levyltä jotain yhtä yllättäviä vetoja!

Valvekooma ja Sinä maalaat mieleni on jo biisien niminä niin mielenkiintoisen kuuloisia, etten malttais odottaa, et kuulen kys. biisit ihan kunnolla.

Toi 'uniklubein levy' on kyl pistänyt miettimään. Ekana tulis mieleen, et täs levys on sit tosi kylmä ja kaikki biisit ois sitä, ku rakas on lähteny ja voiei. Mut en mä kyl ihan usko, et näin on. Mä oon aika samoil linjoil Miran (silvestra) kans, et jotain RJP:n aikaisia meininkejä ehkäpä havaittavissa, mut sit sieltä tulee jotain sellasta, mitä ei ois uskonu kuulevansa. Anyway, mul on järettömän suuret odotukset tältä levyltä.
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Miira
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Miilai » 17 Huhti 2010 23:37

Mä en ole edes ajatellut kovinkaan paljoa tätä tulevaa levyä, että sen suurempia odotuksia ei vielä ole. Ehkäpä sitten kun saadaan vähän maistiaisia, niin siinä vaiheessa viimeistään alkaa jonkunlainen kuva muodostumaan tulevasta.

Tuohon mitä Teemu sanoi, että tästä on tulossa uniklubein levy tähän mennessä, niin aina uuden levyn ilmestyttyä mulla on ollut semmone fiilis et tää on se uniklubein. Ja on kyllä joka levyn kanssa ollu silleen et se on ollut parempi kuin edeltäjänsä, toivottavasti jatketaan samaa linjaa tälläkin.

Henkilökohtasesti toivon jotain nopeenpaa ja rankenpaa rallia tälle levylle kuin tähän asti on ollut. Vähän semmosta Niin kuin kaikki muut tyylistä, ne Jannen ja Teemun huudot siellä taustalla. Näitä lisää! On muuten munkin myönnettävä, että tästä Valvekooma -nimestä todellakin tulee Apulanta mieleen. Ei paha.

Mutta mutta, levyä ja keikkoja odotellessa, tässä vaiheessa mulla ei oo enempää sanottavaa. :)
Viimeksi muokannut Miilai päivämäärä 17 Huhti 2010 23:38, muokattu yhteensä 1 kerran
I should be committed
For being so twisted
Cause everyone knows
I'm just another psycho
Miilai
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Miira » 18 Huhti 2010 01:42

Aivan, se munkin piti sanoa, et jos tällä levyllä saa kuulla  Jannen & Teukan karjumisia, niin olen hyvin onnellinen. Ja tosiaan, samaa mieltä Miilain kanssa, että aina on vaan levyt mennyt parempaan suuntaan, niin toivottavasti sama linja jatkuu. Aika perkeleen hyvä setti saa kyl olla, et menee Syvään valoon -levyn ohitse, sillä kys levystä aikasta paljon tykkään.
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Miira
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja mirkku. » 18 Huhti 2010 03:01

^ Samaa mieltä Miiran kanssa, että Teemun ja Jannen karjumista olis ilo kuunnella! ;> Ja niin kuin edelliset kirjoittajat, mie myös ootan tulevaa levyä suurella innolla! Kovat odotukset on ja uusien biisien nimet kuulostaa hyviltä. Joten uutta tuotantoa ja kesän keikkoja odotellessa! : D
When the world surrounds you,
I'll make it go away,
paint the sky with silver lining.
mirkku.
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Garsu_ » 18 Huhti 2010 03:41

Jotain uutta sekoitettuna vanhaan. Sitä mä taidan odottaa aina uudelta levyltä. Kasvua, muuttumista, kehittymistä jne. Ei mitään viisasta sanottavaa  :)
[ch8362] ø ||| ·o.
Provehito in Altum
Garsu_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Loneshout » 18 Huhti 2010 11:17

Teemun ja Jannen karjumista ois kyl kiva kuulla. Niiku tuolla jo joku mainitsikin, ni ei täs vaihees viel osaa muodostaa mitää kuvaa levystä, sitteku maistiaisia saahan ni osaa jo paremmin tietää mitä oottaa (:
Mut joo kyl kovat odotukset on, mut vähän jännät tunnelmat niiku aina :'D
Sä olet liian lähellä
Loneshout
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Katzu^^ » 20 Huhti 2010 01:21

Enemmän ykköslevyn meininkiä kiitos. Oon kuitenkin edelleen sitä mieltä, että debyytti ja Luotisade on jätkien parhaat levyt. Jättäkää ne "Jäämaisemat" ja "Kahdet kuvat" jo taakse. Lisää "Mitä vittuja" ja "Myrkkyjä". Sillä rehellisesti, nelosalbuumi oli hyvin iso pettymys itselleni. Toivottavasti tämä olisi parempi..
tapband.net
Katzu^^
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Angel de Juzu » 21 Huhti 2010 21:06

Juu. Isot on odotukset tulevan levyn suhteen, mut mä oon melkein varma, että pojat ne täyttää. Odotan uudelta levyltä sekoitusta vanhasta ja herkästä, esim Näiden tähtien alla, uudesta ja raskaammasta, esim. Mitä vittua, ja jostain täysin uudesta ja odottamattomasta. Kenties tuo combo tarkoittaisi minun kohdallani sitä "Uniklubeinta levyä."  :)

Uusien kappaleiden nimet puhuttelee tällä hetkellä tosi paljon. Erityisesti huomion kiinnitti "Silkkiin käärittynä", "Sinä maalaat mieleni", "Valvekooma" ja "Ikuisesti." Nimet kuulostavat todella hyviltä, ja kappaleet tulevat varmasti olemaan mielenkiintoisia. Selkeää kuvaa tosiaan on vaikea muodostaa näin, kun ei ole maistiaisiakaan saatu. Ehkä niiden jälkeen saadaan kokonaisvaltaisempi kuva, tai ainakin suuntaviivoja tulevan levyn suhteen. Nämä ovat vain tällaisia henkilökohtaisia viboja tulevan suhteen. Koittakaa ymmärtää.  ;)  ;D

Mutta, innolla odotellaan uutta levyä ja kesän keikkoja. Levystä tulee varmasti mahtava.
Viimeksi muokannut Angel de Juzu päivämäärä 21 Huhti 2010 21:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Heart raped with lies...
Angel de Juzu
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Katiska » 21 Huhti 2010 23:51

Kai sitä on taas mainittava, että odotan jotain hieman raskaampaa. Tai sitten pitää vain tyytyä siihen, että tämä on Uniklubi ; )
You paint my mind.
Katiska
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Immu » 23 Huhti 2010 01:06

Jännittää kauheesti, millanen levy on tulossa! Syvään valoon oli hyvä levy, mutta jätti vähän kylmäks niin pitää toivoa, että tää uutukainen lämmittäs sitte senkin edestä! Toivoisin, ett ois vähän enempi ehkä sellasta menoa ja meininkiä, mutta toisaalta onhan hitaammatkin ihan kivoja. :>

Ainakin noi nimet kuulostaa jotenkin tosi uudenlaisilta ja tuoreilta, aika runollisilta itse asiassa. Musta noi ainakin on jotenkin vähän erilaisempia ku mitä ennen on ollu.

Mutta tosiaan, odotus on kyllä jälleen kerran kova, kunpa sinkkua tulis jo nopiaan kuunneltavaks, niin sais vähän suuntaa-antavaa. :)
last night i dreamt that somebody loved me,
no hope, but no harm
just another false alarm.
Immu
Lupa tuntea
Lupa tuntea

ViestiKirjoittaja silvestra » 29 Huhti 2010 02:09

Bongasin muuten Popgeen sivuilta tällasen uutisen, jossa silmiin pistää tuo kohta, jossa sanotaan "Uuden albumin myötä varsinainen kiertue starttaa lokakuun alusta..." Eli pääsemme kenties nauttimaan uudesta levystä jo mahdollisesti elo-syyskuun vaihteessa, viimeistään syyskuun loppupuolella! Muuta uuttahan tuo juttu ei sinänsä tarjoillut, mutta kiva että nyt on jonkin sortin käsitys julkaisuajankohdasta. Ai että! Eihän tässä oo puoltakaan vuotta enää (ellei tapahdu jotai radikaalia, joka aiheuttas julkasun viivästymistä). :)
"Jerk."
"Bitch."

yeah you bleed just to know you're alive
http://www.backstagerockshop.com
silvestra
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Uniklubifani-80 » 03 Touko 2010 23:34

Minäkin odotan innolla uutta levyä.  On varmaan taas tulossa niin paras levy :)
Kiitti 14  keikasta ,joilla on ollut niin mahtavaa:)  
Uniklubifani-80
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Hencca69 » 08 Touko 2010 14:25

toivottavassti ei samanlainen levy kuin 4. oli kova pettymys, vaikka olihan levyllä muutama hyvä ralli. toivoisin samaa kuin katzu et rjp:n meininkeihin palattais
Kaunista on katsella sua täältä maailman reunalta, kun sinä jälleen itket itseäsi!!

Hencca
Hencca69
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ennie » 26 Touko 2010 22:52

toivottavassti ei samanlainen levy kuin 4. oli kova pettymys, vaikka olihan levyllä muutama hyvä ralli. toivoisin samaa kuin katzu et rjp:n meininkeihin palattais

tässä tää mun mielipide taiskin olla jo kirjoitettuna. :)
You keep talking but it makes no sense
You say we're not responsible
But we are, we are
ennie
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -Kultakalat- » 27 Touko 2010 00:22

Innolla odotan jo uutta levyä et minkälaista matskua sieltä o tulossa. Hyvä levy sen on siltikin. Tuli mitä tuli. ;)
PERUS;)
-Kultakalat-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja ews » 31 Touko 2010 01:48

Ootan tätä levyä jo pelkästäänkin noiden biisien nimien takia, sillä ne kuulostaa mielenkiintosilta  :) Ja lisäks ootan sitä uuden levyn kiertuetta, sillä mä niin haluisin päästä Uniklubin keikalle taas pitkästä aikaa (joo turha sanoa että niillä on nytkin keikkoja, sillä ne kaikki on semmosia mihin en joko iän tai paikkakunnan takia pääse. Hämyvestiin EHKÄ pääsen, jos vaan kyydit tai yöpaikka onnistuu).

Mun mielestä Uniklubi on kehittynyt levy levyltä, ja odotukset on sinänsä aika korkeet ton levyn suhteen. Mutta kyllä mä sen ostan, oli se sitten kuinka hyvä tai huono  ;D
[url=www.aadressit.com/rendezvous]Klick![/url]
ews
Kiinni jään
Kiinni jään

Re: Albumi nro. 5 (syyskuu 2010)

ViestiKirjoittaja Masa » 29 Kesä 2010 12:58

Viides studioalbumi Kultakalat ilmestyy 22. syyskuuta – ensimmäinen single on nimeltään Aikasi on nyt ja se saa ensisoittonsa torstaina YleX:llä klo 9.15.
Masa
Backstage Rock Shop
Backstage Rock Shop

Re: Kultakalat (albumi nro. 5), julk. 22.09.2010

ViestiKirjoittaja Immu » 01 Heinä 2010 23:03

anteeks, mut mikä helvetti toi nimi on? tulee mieleen joku lastenlaululevy  ;D
last night i dreamt that somebody loved me,
no hope, but no harm
just another false alarm.
Immu
Lupa tuntea
Lupa tuntea

ViestiKirjoittaja Garsu_ » 04 Heinä 2010 02:11

anteeks, mut mikä helvetti toi nimi on? tulee mieleen joku lastenlaululevy  ;D

Täytyy sanoa, että meinasi aamukahvit lentää kun luin naamakirjasta uuden albumin nimen, mutta ehkäpä nimen merkitys aukeaa jossain vaiheessa matkaa :)
[ch8362] ø ||| ·o.
Provehito in Altum
Garsu_
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Masa » 12 Heinä 2010 21:00

"Aikasi on nyt"-biisi on nyt lisätty bändin Myspace-sivuille; http://www.myspace.com/uniklubiofficial
Masa
Backstage Rock Shop
Backstage Rock Shop

ViestiKirjoittaja Ugly Shoe Lace » 14 Heinä 2010 10:48

Mä odotan myös innolla uutta levyä. Tykkäsin Aikasi on nyt -biisistä, ja pakko sanoa että noista uuden levyn biisien nimistä mielenkiinto vaan herää. Jollain tapaa ne on erilaisia kuin aikaisempien levyjen biisien nimet.
Ugly Shoe Lace
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja oonnaa » 01 Elo 2010 00:26

Aikasi on nyt, on kamalan hyvä biisi! Ja muutenkin alko jo pelkästään naurattamaan levyn nimi "Kultakalat", että ootan tätä levyä kuola suusta valuen.  :P
oonnaa
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja Loneshout » 01 Elo 2010 15:36

Toi nimi kyl vähän aluks nauratti, mut siihen on jotenki tottunu ni ei se oo enään nii hauska juttu, nyt vaan odottaa sitä levyä :----) ja tosiaan, niiku oonnaa mainitsi ni Aikasi on nyt on kyllä mahtava biisi (=
Sä olet liian lähellä
Loneshout
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja jenkki » 09 Elo 2010 21:52

vitsi ku nyt kuuntelin tot aikasi on nyt-biisii ni on kyllä todella mahtava mun mielestä!... aijon ostaa levyn heti kun ilmestyy,ihan pakko!
jenkki
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja -Kultakalat- » 10 Elo 2010 22:23

Apua. Vielä 43 päivää kun `kultakalat` ilmestyy kauppoihin jos laskin päivät oikein. Kuluis nyt vaan nää päivät. ;)  :D  ;)
Viimeksi muokannut -Kultakalat- päivämäärä 10 Elo 2010 22:24, muokattu yhteensä 1 kerran
PERUS;)
-Kultakalat-
Kiinni jään
Kiinni jään

ViestiKirjoittaja dahlia-angelina » 11 Elo 2010 20:52

olipas mielenkiintoinen kansi kultakalat albumilla. melkein tipahdin tuolilta. olisi kivaa, kuulla kundeilta, mikä on tämän nimen takana? ja kannen? onko kenties sisäpiirin juttu?
dahlia-angelina
Kiinni jään
Kiinni jään

Seuraava

Paluu Musiikki